|
MÅ SLETTES |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
slet
Redigeret af brea-ker - 22-Oktober-2021 kl. 19:19 |
|||
![]() |
|||
||
slet
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
||
Nej! Kalibrerede OLED TV vil langt fra performe 99,99% ens! Heller ikke selvom de har samme panel.
Hvorfor? Fordi hver producent har sin egen billedbehandling. Selve panelet står for 50-60% af billedkvaliteten - resten er billedbehandling.
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5027 |
||
God beslutning
![]() |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
||
Derfor bliver unødvendig billedbehandling som det første slået fra, og når der skrives 99.99% ens, drejer det sig om farve og sortniveau. Se blot på kalibreringsrapporter, uanset mærke, og du vil se hvor ens de performer.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
slet
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5027 |
||
Til streaming køb JZ1000, til UHD 4k bluray skal du ha JZ 2000 med ekstra lys også kaldet nits.
|
|||
![]() |
|||
||
slet
|||
![]() |
|||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
||
Ift. LG vil jeg da gerne lige bemærke, at hverken CX eller BX kan dekode DTS (f.eks. HD-MA) og ej heller sende det videre via eARC.
Det lærte jeg på den ærgerlige måde ![]() Og ja, jeg kan bare føre HDMI direkte til receiver, men det er jo det jeg gerne vil undgå, ved at benytte eARC.
Redigeret af pilehave - 26-April-2021 kl. 11:42 |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4658 |
||
JZ1500 har også det mere lysstærke panel, så det er en fin mellemting, hvis man allerede har et lydsystem. Jeg har personligt ikke været imponeret over lydsystemet i Panasonics 2000-serier fra de seneste år, hvorfor jeg ikke synes, at man skal kaste for mange penge efter det.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
||
Ok det lyder da godt. Jeg var også skeptisk, men jeg tænder ikke så ofte for det store anlæg mere, så det vinder ved nærmere bekendskab.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Lydsystemet på Panasonic´s 2000 modeller har aldrig haft til opgave at konkurrere med et egentligt surroundsystem. Men hvis man er interesseret i en ganske dynamisk og fyldig filmlyd, hvor der fra tid til anden kan observeres forskellige lydeffekter i "Lydbilledet", så er systemet i mine ører alle pengene værd med tanke på, at det er lyd fra en fladskærm. Selv en koncert blu-ray lyder fornuftigt, omend naturligvis ikke koncertagtigt - men bestemt hører værdigt. Tilslutter man derudover en lille subwoofer kommer der lidt ekstra boller på suppen. Redigeret af Hother - 26-April-2021 kl. 16:31 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |