Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Ophørt
--
Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 19:01 |
|
 |
Simon R.
Guld medlem
Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Point: 824
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 19:13 |
T-Duck skrev:
Simon R. skrev:
T-Duck skrev:
Vanderlay skrev:
Jeg synes Safari er hurtigere og lettere at få til at vise skrifttyper pænt på skærmen, men har da også indtryk, at mange bruger og er glade for Firefox.
- og efter at der kom AdBlock i Safari loader selv aviserne hurtigt | Nu har jeg ikke prøvet firefox på mac. Men safari på windows køre sløvt som bare en i H..... |
... men Firefox er langsommere. Og både Chrome og IE er fx langsommere til Flash. Altså: Endnu et af dine udokumenterede postulater 
Tjek de enkelte tests....
http://www.tomshardware.com/reviews/internet-explorer-9-chrome-10-opera-11,2897-14.html
| Undskyld hvad snakker du om, jeg har kun sagt at safari kører sløvt på windows ikke andet.
Hvad er dit problem med mig i denne tråd?  |
Det sædvanlige: Dine løgne...:) Check selv de benchmarks jeg linkede til. Hvorfor fremhæve at Safari er specielt langsomt (det er jo et Apple produkt, måsker derfor...), når mange andre af de gængse browsere faktisk er langsommere til det hele? Selv Chrome er langsommere end Safari til nogle ting, men ellers absolut en af de hurtigste. Så grunden til at vedkommende i tråden oplevede noget som langsomt var nok ikke Safaris skyld, som du ellers kraftigt antyder. Og så tror jeg i øvrigt Vanderlay bruger Safari på Mac, så hvad har Safari på Windows med sagen at gøre? Hvad har Windows i det hele taget med Macbook Pro (som jo kører OS X, det ved du godt) at gøre?
Redigeret af Simon R. - 31-Marts-2011 kl. 19:16
|
 |
Ophørt
--
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 19:22 |
Læs hele tråden Først. Og for det andet safari er ikke i den test du har linket til. Og jeg snakker om når man bruger browserne. Jeg har brugt safari indtil chrome blev til. man at ff og chrome er hurtigere i bruger Oplevelsen til windows på min maskine
|
 |
Simon R.
Guld medlem
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 19:26 |
T-Duck skrev:
Læs hele tråden Først. Og for det andet safari er ikke i den test du har linket til. Og jeg snakker om når man bruger browserne. Jeg har brugt safari indtil chrome blev til. man at ff og chrome er hurtigere i bruger Oplevelsen til windows på min maskine |
Nå, hvis Safari ikke er med i testen må det være fordi siden ikke vises ordentligt under Ubuntu
Redigeret af Simon R. - 31-Marts-2011 kl. 19:27
|
 |
Ophørt
--
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 19:37 |
Simon R. skrev:
T-Duck skrev:
Læs hele tråden Først. Og for det andet safari er ikke i den test du har linket til. Og jeg snakker om når man bruger browserne. Jeg har brugt safari indtil chrome blev til. man at ff og chrome er hurtigere i bruger Oplevelsen til windows på min maskine |
Nå, hvis Safari ikke er med i testen må det være fordi siden ikke vises ordentligt under Ubuntu 
|
sidder ved min kones win 7 åh har lagt mærke til de tre test som den viser. men ikke posetivt til win
Redigeret af T-Duck - 31-Marts-2011 kl. 19:38
|
 |
Simon R.
Guld medlem
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 20:11 |
Tre test? Der er 5-10 sider med mange tests pr. side. Win7 fungerer åbenbart heller ikke rigtigt
|
 |
Sionic
Bruger
Oprettet: 27-Juni-2009
Point: 165
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 20:13 |
ladiesman217 skrev:
Nogle der har en løsning til det med Safaris vindue ikke tilpasser sig skærmen når man trykker på det grønne kryds oppe i venstre hjørne?
Satme godt nok sygt så meget det hjælper på EB.dk ved at deaktivere Flash i Firefox.. Hold da op! Nice 
| Glims... http://www.machangout.com/ Alternativt ka' du trykke Alt+Cmd+D der gemmer dock'en. Dernæst ka' du trække Safari ud til "fuldskæm". For at få dock'en tilbage igen trykker du Alt+Cmd+D og (+) ikonet vil nu tilpasse Safari med eller uden dock'en.
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 20:23 |
|
Venlig hilsen KB
|
 |
JayKay
Guld medlem
Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Point: 549
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 20:49 |
Jeg har en macbook fra 2008 og jeg bruger chrome og har ingen hakker whatsoever....
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19834
|
Sendt: 31-Marts-2011 kl. 23:33 |
T-Duck skrev:
Læs hele tråden Først. Og for det andet safari er ikke i den test du har linket til. |
Så tror jeg du skal læse lidt mere af testen..... Du kunne starte med at kigge på dette billede: http://media.bestofmicro.com/9/3/285447/original/wbgp3singletab.jpg Klaus
|
|
 |
Ophørt
--
|
Sendt: 01-April-2011 kl. 07:25 |
tilbage knappen var ikke til at få øje på. men det lover ikke så godt i de test, kan jeg se få safari på windows.
Men skal stadig tænke på der er forskel på computere
Redigeret af T-Duck - 01-April-2011 kl. 07:26
|
 |
Simon R.
Guld medlem
|
Sendt: 01-April-2011 kl. 10:18 |