|
Main+LFE/double bass/enhance bass |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dog er det kun 6,5" bas/mellemtoner de er bestykket med, så mangler lige det ekstra punch.
|
||
![]() |
||
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
|
Det ser således ud med subs:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Vil gerne lige se dig poste et sweep 20-120hz fra rew uden smoothing inden jeg tror på den
![]() ![]() |
||
XTZ Divine 100.49 Aktiv delt/tri-amped. Rotel class D blokke. RMB-1565 (5x200W) til Diskant/Mellemtone (keramisk Thiel & Partner) og RB1572 (2X500W) til 4x10" Seas basser.
|
||
![]() |
||
|
Specifikationerne siger det. Men du har en pointe, helt absolut. Må lige lave sweep. Den er jeg med på.
|
||
![]() |
||
|
Skal det være med ALL SPL?
|
||
![]() |
||
|
Kan jeg gøre med Dirac?
Har slettet soundflower på mac! |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Den var nu myntet på Kampus.
Hvordan REW virker på Mac ved jeg ikke noget om. Men vil tro der er en guide på MiniDSP.com På PC kan man godt REW sweepe fronter igennem Dirac hvis man vælger Java output. |
||
![]() |
||
|
Ah. Ja det ser jeg..
Men her er alligevel et sweep gennem Dirac.: ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det har jeg så ikke en dyt forstand på at poste. Jeg har to 8 tommer basser i hvert kabinet, hvor den ene er slave. Det gir et godt drøn på den nedre bas, men kræver også at forstærkeren er kraftig nok til at dæmpe membranerne, da der ellers blir dobbelt mudret bas. Og det klarer min Pio SC-LX rigtigt godt. |
||
![]() |
||
|
Og jeg har 2x10" basser i hvert kabinet og omkring 3-4 gange så meget effekt pr højttaler, og alligevel har jeg gavn af 2 ekstra sub's, simpelthen fordi de glatter huller/dips ud i frekvensgangen. Handler ikke om og få mere bas, men bedre bas. Generelt vil alle højttalere have gavn af sub's.
|
||
XTZ Divine 100.49 Aktiv delt/tri-amped. Rotel class D blokke. RMB-1565 (5x200W) til Diskant/Mellemtone (keramisk Thiel & Partner) og RB1572 (2X500W) til 4x10" Seas basser.
|
||
![]() |
||
|
Kan i sige noget om målingen (billedet) fra Dirac Live ^^
|
||
![]() |
||
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
|
Det vil nok være nemmest hvis du laver noget smoothing på det. 1/6 oktav burde være OK.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |