|
manglende pakke? |
Besvar |
Forfatter | |
Sixon
Junior bruger Oprettet: 16-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-September-2014 kl. 20:51 |
Hejsa,
Jeg har d. 2 sep. købt et højtalersæt via en reklame her på siden fra hifi-freaks.dk. Og da jeg valgte at købe et 5.1 sæt plus 2 ekstra højtalere så det blev et 7.1 sæt, så skulle det sendes som 2 pakker. Pakke 1, med 5.1 systemet er modtaget. Pakke 2, er aldrig blevet sendt, kun reserveret digitalt. Desværre er en af terminalerne vendt forkert på den ene højtaler som jeg har modtaget i pakke 1. Jeg har prøvet at skrive til forhandleren et par gange men har ikke hørt noget fra dem. Hverken om højtaleren med terminalen der vender forkert eller den manglende pakke som ikke er blevet sendt. Hvad vil i råde mig til at gøre i denne sag? Med venlig hilsen Patrick |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8556 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ring til dem.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4258 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ring til dem, eller brug deres chatfunktion. Hvis du ringer, så bed om skriftlig bekræftelse på, hvordan det videre forløb skal være.
|
|
kharder
Bruger Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min erfaring er, at det er bedre at ringe til dem. Jeg har selv en sag kørende med dem, og de er helt fine at tale med.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og husk at hvis den ene højtaler er fejlbehæftet og de ønsker at du sender højtaleren retur, så skal de betale for portoen. I reglen sender de en pakkelabel.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |