|
mangler den rigtige blueray afspiller håber nogen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det burde vel egentlig ikke være nødvendigt. Hvis du sender både lyd og billede ud fra begge udgange, så modtager både TV og reciever bare begge dele, men recieveren vil nøjes med at bearbejde lyden da den ikke er 3D-kompatibel. At det måske bliver nødvendigt at skrue ned på TV'et er så en mindre detalje. Correct me if wrong
![]() |
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
||
Jeg vil klart anbefale denne her som kan det du efterspørger .
(der medfølger iøvrigt alle Spiderman filmene på Bluray -den seneste i 3D
![]() Redigeret af filmfreak - 16-Januar-2013 kl. 15:05 |
|||
![]() |
|||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
||
Pioneer LX-55 og BDP-450 har begge to hdmi udgange.
|
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
Det er jo lige netop derfor, at de er udstyret med 2 HDMI udgange. Man har for brugerens skyld, så at sige, gjort de lidt dyrere 3D bluray afspillere "bagudkompatible". Med andre ord videosignal fra HDMI 1 out, og audio ud fra HDMI 2 out.
Redigeret af JeTex - 16-Januar-2013 kl. 15:17 |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
Der må/kan ikke sendes et 3D signal til receiveren, hvis denne ikke er 3D kompatibel. Hvis der sendes et 3D signal til receiveren, bliver intet bearbejdet.
Redigeret af JeTex - 16-Januar-2013 kl. 15:24 |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
OK, så blev jeg klogere. (ps. min receiver har heldigvis 7.1 analog ind, så jeg kan få hd lyd fra Oppo BDP-83) |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
||
Gå for den Panasonic BDP500, som blev nævnt på side 1.
Er blevet valgt som et specielt anbefalet produkt i Norge... Watt & Lyd&Bilde. Hurtig, støjsvag og 2xhdmi Mvh Lba75 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg vil mene, at alle HDMI2 kan sende billede ud. Men i forhold til min Cambridge Azur 751BD, er billedeoutput fra HDMI2 sekundær kvalitet. Med andre ord, den indbyggede videochip/scaler er dedikeret til output 1. Ved alm. dvd brug vil output 2 ikke være i samme kvalitet, hvad billede angår.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |