|
Mangler noget af teksten på både ATV3 og IPad |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2013 kl. 10:11 |
Opdagede lige at Spartacus sæson 4 er kommet til Netflix, fik sat mig til rette foran ATV3 men opdagede hurtigt at der manglede dele at teksterene, prøvede med IPad'en, det var det samme. lidt ærgerlig droppede jeg projektet og valgte Hell on Wheels i stedet for, og det var det samme, dele at teksten kommer ikke frem. Jeg prøvede så en af de tidligere sæsoner af Spartacus og det virker fint, hvad kan der være galt?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem og har ringet til Netflix om problemet.
Men de engelske undertekster fejler ikke noget, så dem bruger jeg i stedet. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Okay så er det jo ikke mit grej der fejler noget, men hvad svarede de ?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Først at jeg skulle logge ud af Netflix, genstarte ATV og logge ind igen. Og hvis det ikke hjalp, så vente et par dage, da hende jeg talte med rapporterede fejlen videre i systemet. Jeg skulle ringe igen hvis det ikke blev bedre om nogle dage. Det var torsdag jeg ringede, så jeg ringer igen om et par dage, hvis det ikke bliver bedre. Man kan også rapportere ved at logge ind på Netflix hjemmesiden - ud for hver film man har set kan man "rapportere et problem" |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Nu har jeg også indrapporteret det på hjemmesiden, så må vi jo se om det hjælper
![]() |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Og jeg tror ikke, at det er Netflix der har problemet. Alle andre Netflix enheder i min husstand, end ATV og iPad, har ikke problemer med undertekster.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Hmmm det var egentlig det jeg var bange for, jeg har bare ikke andre netflex enheder |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Android app, Panasonic app, WDTV Live og PC har ingen problemer. De gange jeg har set problemet på et Apple produkt, har jeg efterkontrolleret på førnævnte enheder. Disse har ikke vist fejlen, så min konklusion er, at det er Apples software der giver problemet.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Jeg har også tjekket i Safari browseren på Mac, og dér er problemet heller ikke. Men de engelske undertekster er der ikke problemer med, så dem slår jeg over på. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tror i det er noget der kommer en løsning på uanset hvem der har problemet. Jeg forstår det jo ikke rigtigt, som jeg har forstået tekster, er det bare en tekstfil med nogle tider angivet, så hvor svært kan det være ?
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
På din iPad (IOS7), hvis du går ind i Generelt - tilgængeliged - Hørelse, her kan du ændre på underteksterne, prøv at se om dette gør en forskel.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Samme problem her. Atv3.
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |