recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler noget af teksten på både ATV3 og IPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler noget af teksten på både ATV3 og IPad

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler noget af teksten på både ATV3 og IPad
    Sendt: 08-December-2013 kl. 10:11
Opdagede lige at Spartacus sæson 4 er kommet til Netflix, fik sat mig til rette foran ATV3 men opdagede hurtigt at der manglede dele at teksterene, prøvede med IPad'en, det var det samme. lidt ærgerlig droppede jeg projektet og valgte Hell on Wheels i stedet for, og det var det samme, dele at teksten kommer ikke frem. Jeg prøvede så en af de tidligere sæsoner af Spartacus og det virker fint, hvad kan der være galt?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6675
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 11:25
Jeg har samme problem og har ringet til Netflix om problemet. 
Men de engelske undertekster fejler ikke noget, så dem bruger jeg i stedet.

Venlig hilsen
KB
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 11:32
Okay så er det jo ikke mit grej der fejler noget, men hvad svarede de ?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af jhjorsal jhjorsal skrev:

Okay så er det jo ikke mit grej der fejler noget, men hvad svarede de ?

Først at jeg skulle logge ud af Netflix, genstarte ATV og logge ind igen. Og hvis det ikke hjalp, så vente et par dage, da hende jeg talte med rapporterede fejlen videre i systemet.

Jeg skulle ringe igen hvis det ikke blev bedre om nogle dage. Det var torsdag jeg ringede, så jeg ringer igen om et par dage, hvis det ikke bliver bedre.

Man kan også rapportere ved at logge ind på Netflix hjemmesiden - ud for hver film man har set kan man "rapportere et problem" 

Venlig hilsen
KB
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 12:33
Nu har jeg også indrapporteret det på hjemmesiden, så må vi jo se om det hjælper
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 12:36
Og jeg tror ikke, at det er Netflix der har problemet. Alle andre Netflix enheder i min husstand, end ATV og iPad, har ikke problemer med undertekster.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Og jeg tror ikke, at det er Netflix der har problemet. Alle andre Netflix enheder i min husstand, end ATV og iPad, har ikke problemer med undertekster.

Hmmm det var egentlig det jeg var bange for, jeg har bare ikke andre netflex enheder
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 13:06
Android app, Panasonic app, WDTV Live og PC har ingen problemer. De gange jeg har set problemet på et Apple produkt, har jeg efterkontrolleret på førnævnte enheder. Disse har ikke vist fejlen, så min konklusion er, at det er Apples software der giver problemet.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Jeg har også tjekket i Safari browseren på Mac, og dér er problemet heller ikke.
Men de engelske undertekster er der ikke problemer med, så dem slår jeg over på.

Venlig hilsen
KB
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 09:57
Tror i det er noget der kommer en løsning på uanset hvem der har problemet. Jeg forstår det jo ikke rigtigt, som jeg har forstået tekster, er det bare en tekstfil med nogle tider angivet, så hvor svært kan det være ?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 11:19
På din iPad (IOS7), hvis du går ind i Generelt - tilgængeliged  - Hørelse, her kan du ændre på underteksterne, prøv at se om dette gør en forskel.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 12:00
Samme problem her. Atv3.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu