recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz receiver Q
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz receiver Q

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
ferrarimik Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ferrarimik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2020 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Thomas2610 Thomas2610 skrev:

Nogen ved hvor kan indstille volumen på de bagerste kanaler?
Ind under speakers - manual setup - levels. Jeg tror det er det eneste sted man kan stille på alle kanaler
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
Til top
Thomas2610 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2018
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas2610 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2020 kl. 21:10
Ny dag - nye problemer... har trods alt kun haft Marantz receiveren og de mange højttalere 3-4 uger.

I den tid har jeg streamet film fra diverse streaming tjenester uden problemer. Har afspillet +10 film (både DVD, Blu-ray og 4K Blu-ray) på min Panasonic afspiller uden problemer.. men så igår aftes satte en CD på og flere gange end godt var, var der udfald i lyden. Alt mellem 2 og 5 sekunder. Tiden løb stadig, bare ingen lyd og det skete igen og igen... Har ALDRIG haft lignende problemer med afspilleren på mit gamle setup.
UPDATE .. Ja problemet forsvinder hvis TV'et er tændt. Så hvad sker der ?




Redigeret af Thomas2610 - 26-Oktober-2020 kl. 21:42
Sony AF8 + Panasonic UB9000 + Marantz SR7015
Monitor Audio: 2 x Silver 300, Silver C350, 2 x Apex 10, 2 x Silver FX og Silver W12
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu