|
Marantz receiver Q |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
ferrarimik
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ind under speakers - manual setup - levels. Jeg tror det er det eneste sted man kan stille på alle kanaler
|
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
Thomas2610
Bruger Oprettet: 18-November-2018 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ny dag - nye problemer... har trods alt kun haft Marantz receiveren og de mange højttalere 3-4 uger.
I den tid har jeg streamet film fra diverse streaming tjenester uden problemer. Har afspillet +10 film (både DVD, Blu-ray og 4K Blu-ray) på min Panasonic afspiller uden problemer.. men så igår aftes satte en CD på og flere gange end godt var, var der udfald i lyden. Alt mellem 2 og 5 sekunder. Tiden løb stadig, bare ingen lyd og det skete igen og igen... Har ALDRIG haft lignende problemer med afspilleren på mit gamle setup. UPDATE .. Ja problemet forsvinder hvis TV'et er tændt. Så hvad sker der ? Redigeret af Thomas2610 - 26-Oktober-2020 kl. 21:42 |
|
Sony AF8 + Panasonic UB9000 + Marantz SR7015
Monitor Audio: 2 x Silver 300, Silver C350, 2 x Apex 10, 2 x Silver FX og Silver W12 |
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |