|
Marantz SR8012, forældet? eller skal jeg købe |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den bliver mega varm, dog afhængig af hvad og hvor meget den skal trække og ikke mindst, hvor meget man vil gå til den. Men generelt bliver den rigtig varm og de 4 blæser i bunden af den er måske slet ikke nok.
Du burde købe en cooler fra AC Infinity aircon den passer også til designet på en SR8012 Redigeret af Potter - 26-April-2020 kl. 09:56 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tænk at det er så stort et problem, at et firma decideret har designet en blæserenhed, så designet passer til en serie surroundreceivere, fra én producent.
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan huske at home teater review skrev "8012 runs hotter then satans nether regions"
Det var lige ved at koste mig et nyt tastatur, da jeg læste det spruttede cola'en ud af munden, ud over skærm tastatur etc. lol. |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilken blæserenhed er designet så den passet til Marantz? Klaus
|
||
filmnørden
Junior bruger Oprettet: 17-April-2010 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej man bygger ikke efter at det bliver varmt, men jeg håber da for producenten har taget højde for det.. Det burde da være mere end tydeligt da de testede den. :) Som sagt så har min hovedsageligt være brugt til film for fuld udblæsning. Den er fritstående og bliver varm. Hvorvidt det er så varmt som en vis herres nedre regioner skal jeg lade være usagt. Jeg har kun rørt med 8012... :) :)
Jeg undersøgte varme som problem inden jeg købte og prøvede lige at google den igen. Nogle skriver at problemet er blevet værre siden Atmos kom til. Det anbefales at holde den i eco mode, men fandt ikke nogen steder at der opstået fejl pga varme. Det anbefales også at denne og andre har luft nok omkring sig. Nogen skriver om ekstra blæsere mm. Redigeret af filmnørden - 26-April-2020 kl. 12:40 |
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
T9 og T10 blandt andet. De er designet, så de nøjagtig følger kabinetkrumningen, på Marantz receivere: |
||
Thomas46
Bruger Oprettet: 21-Februar-2018 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg køre med en sr7011 det første jeg gjorde da jeg hørte musik på den var at købe en stereo forstærker, jeg er ikke god til at præcisere hvad god lyd er men for mig var stereo lyden rimelig dårlig i sr7011.
|
||
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3721 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fornuftigt køb der i min ører spiller bedre end de Yamaha der er nævnt i tråden. For mig virker de lige så svage som alle andre recievere. Jeg anvender selv marantz forforstærker og synes den spiller fantastisk, omend det er en gammel fætter efterhånden. Så vær du ganske tilfreds med dit køb
|
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |