|
MAX: Stream "stopper" - men kun på appletv 4k. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Petey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: i går kl. 17:41 |
|
Beklager den lidt kluntede titel.. Jeg er stødt på et spøjst problem med MAX på AppleTV 4K. Og jeg har været i forbindelse med MAX' danske afdeling vedr problemet og de har meldt tilbage, at de ikke kan genskabe det. Så de lukker sagen. The Leftovers S3E8 - altså det allersidste afsnit: 8 minutter og 8 sekunder inde i afsnittet, der er 1t10m langt, minimeres streamet/billedet og ryger op til venstre side af skærmen, som det normalt gør når afsnittet er færdigt og rulleteksterne drøner henover skærmen. her kan jeg så klikke på billedet igen, som så forstørres til fuldskærm. Teknikerne hos den danske afdeling af MAX kan ikke genskabe det, jeg oplever på 3 forskellige appletv 4K - 2 stk 1.gen (a1842) og 1 stk 2.gen (a2169). Oplever I andre det samme som mig hvis I scroller hen til 8m0s i afsnittet og lader den afspille 5-15 sek frem? ---- Det fungerer fint på android og i browseren på pcen.
Redigeret af Petey - i går kl. 17:46 |
||
![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Okai.. Jeg spurgte om det sammen inde i r/denmark på reddit. En melder tilbage, at det også sker på vedkommendes iphone og googletv. det er da interessant!
|
||
![]() |
||
Ddur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 27 |
|
Har lige testet det. Kan bekræfte, at det samme sker for mig på både Apple TV 4K og Chromecast med Google TV 4K.
|
||
![]() |
||
|
Tak fordi du ville tjekke. Jeg er slet ikke opdateret på chromecastteknikken. Hvilken enhed caster du fra?
|
||
![]() |
||
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
|
Kan også bekræfte den sker for mig på ATV 4K 2nd gen og iPad
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5323 |
|
Sker også på nVidia Shield Pro 2019.
Og når den så er stoppet ved punktet er den ikke længere på "Fortsæt med at se" listen. Så et fejlagtigt slutsignal for sæson.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 297 |
|
Google TV 4K er en enhed i lighed med Apple TV, hvor man kan installere apps, så det er ikke sikkert, at der castes fra en enhed, selv om man stadig også kan det.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |