|
Maxi brev væk |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 11:19 | |
Klik på Medlemmer skriv navn og tryk på søg.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 12:15 | |
Desværre er Post Danmark den værste skurk. Jeg har før mistet forsendelser. Når man så kontakter firmaet er de pænt uforskammede.
Send aldrig noget af værdi som andet end pakke. Kan det ikke betale sig. Så lad være.
Når det er sagt er der noget jeg ikke forstår.
Du har mandens telefonnummer, har overført penge til ham. Kan du ikke finde ham på disse oplysninger?
Se at få ham røget ud af hulen.
Hvis det var mig ville jeg gøre alt for at finde pakken. Og holde køber skadesløs.
Du tilbyder ham oven i købet at betale halvdelen..............
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 12:34 | |
Der findes brødne kar over alt, også i Post Danmark.
Jeg tror at hvis man ser på det antal der forsvinder i forhold til det antal der sendes, så er det meget lille. Og de gør også en del for at finde de brødne kar og komme af med dem.
Men lige som der findes brødne kar hos Post Danamrk, så findes de også hos kunderne. Jeg så engang en statistik, hvor de havde virklig undersøgt nogle sager og her var mange af sagerne faktisk kunderne der snød: Enten havde de ikke sendt eller også havde de modtaget (Jeg beskylder ingen i denne konkrete sag).
Men det er rigtig, at hvis du vil have garenti, så skal det sendes som pakke eller anbefalet.
|
||
stigc
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 12:44 | |
|
||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 13:19 | |
Det er kun forsendelser med DVDer og dens slags der forsvinder.
Aldrig regninger.
Og jeg har mange dårlige erfaringer Post Danmark. Desværre.
|
||
meta
Guld medlem Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 13:38 | |
Jeg oplyser nærmest altid mit fulde navn, adresse og tlf nr, når jeg som sælger har indgået en handel. Beder også næsten altid om det fra sælger, når jeg køber. Jeg synes det giver lidt "sikkerhed", at man kan slå folk op på krak, hvis det ikke er en sælger, som man kender i forvejen. Men det mest beklagelige i denne sag er, at Akas står med 2 gode handler på "Købere og Sælgere" listen. Jeg mener han skal på banen i denne tråd og forklare sig...... Ellers må du poste en dårlig handel i "Købere og Sælgere" tråden
|
||
+ 70 positive handler!
|
||
Slettet_120331
-- Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 14:19 | |
Hvorfor er post danmark skurk? I det tilfælde at sælger slet ikke har sendt er det jo begrænset hvad de kan gøre og hvis vi går ud fra post danmark har modtaget den og så gjordt den væk så er det selvfølgelig beklageligt men det sker og afsender ved under hvilke vilkår han afsender brevet. Kan tilføje at de gange jeg har været i kontakt med post danmark har de været meget flinke :)
|
||
akas
Super bruger Oprettet: 09-September-2007 Sted: danmark Status: Offline Point: 361 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 14:58 | |
hej ole .
At du nu hænger mig ud vil jeg have lov til at forsvare mig. At du ikke har fået min addresse er at jeg må ærligt sige at jeg blev skide sur at du allerede dagen efter jeg skrev til dig at nu var din film sendt at du allerede ville have den eftersøgt da den ikke var kommet 2 dagen og man eftersøger altså ikke efter 2 dage de ville grine af mig.Så jeg forklarere dig at lad os da lige vente men dine pm bliver ved at komme til mig og så bliver jeg sur jeg har solgt mange film herinde så at du nu hænger mig ud det er jeg får gammel til at godtage .Jeg har ikke holdt dig hen men man efterlyser altså ikke efter 2 dage og du skriver du altid får dine ting dagen efter så er du nok den eneste jeg har før måtte vente længe de kludre altså også hos posten Ps den er sendt som almindelig brev derfor ingen kvitering det har jeg også forklaret havde du været mandfolk til at vente eller set hvad der sker efter jeg efterlyste den så havde jeg sikkert kunne gået med til at hvis den ikke kom til at vi kunne have delt tabet men efter du forsøger at hænge mig ud som svindler så har jeg ikke mere at sige dig. Håber din film dukker op Redigeret af akas - 26-November-2010 kl. 15:29 |
||
Mufti
Sendt: 26-November-2010 kl. 15:32 | |
Påstand mod påstand.
Jeg vover lige pelsen og siger endnu en gang.
Post Danmark er skurken.
|
||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 16:56 | |
Jeg ville nok ha sikkert mig en kvittering på portoen ved forsendelse, så man havde lidt bevis for, at den er sendt og hvilken dato.
|
||
akas
Super bruger Oprettet: 09-September-2007 Sted: danmark Status: Offline Point: 361 |
Sendt: 26-November-2010 kl. 17:38 | |
|
||
akas
Sendt: 26-November-2010 kl. 17:39 | |
Redigeret af akas - 26-November-2010 kl. 17:45 |
||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |