recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Maxi brev væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMaxi brev væk

Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 11:19

Klik på  Vis medlemmer Medlemmer skriv navn og tryk på søg.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 12:15

Desværre er Post Danmark den værste skurk.

Jeg har før mistet forsendelser. Når man så kontakter firmaet er de pænt uforskammede.

Send aldrig noget af værdi som andet end pakke. Kan det ikke betale sig. Så lad være.

Når det er sagt er der noget jeg ikke forstår.

Du har mandens telefonnummer, har overført penge til ham. Kan du ikke finde ham på disse oplysninger?

Se at få ham røget ud af hulen.

Hvis det var mig ville jeg gøre alt for at finde pakken. Og holde køber skadesløs.

Du tilbyder ham oven i købet at betale halvdelen..............
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg har før mistet forsendelser. Når man så kontakter firmaet er de pænt uforskammede.

Send aldrig noget af værdi som andet end pakke. Kan det ikke betale sig. Så lad være.

Der findes brødne kar over alt, også i Post Danmark.

Jeg tror at hvis man ser på det antal der forsvinder i forhold til det antal der sendes, så er det meget lille. Og de gør også en del for at finde de brødne kar og komme af med dem.

Men lige som der findes brødne kar hos Post Danamrk, så findes de også hos kunderne. Jeg så engang en statistik, hvor de havde virklig undersøgt nogle sager og her var mange af sagerne faktisk kunderne der snød: Enten havde de ikke sendt eller også havde de modtaget (Jeg beskylder ingen i denne konkrete sag).

Men det er rigtig, at hvis du vil have garenti, så skal det sendes som pakke eller anbefalet.
Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 447
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

I forbindelse med flytning fra Yousee til Stofa har jeg fået en Samsung 3106- og en Sageme-boks i overskud. De to velfungerende bokse kommer i min affaldscontainer. Jeg vil hverken sælge eller forære dem væk og efterfølgende [uden grund] beskyldes for ikke at have sendt dem.

Jeg ved hvor der står en god container LOLLOL
Stig

Blot min ringe mening !
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Der findes brødne kar over alt, også i Post Danmark.

Jeg tror at hvis man ser på det antal der forsvinder i forhold til det antal der sendes, så er det meget lille. Og de gør også en del for at finde de brødne kar og komme af med dem.

Men lige som der findes brødne kar hos Post Danamrk, så findes de også hos kunderne. Jeg så engang en statistik, hvor de havde virklig undersøgt nogle sager og her var mange af sagerne faktisk kunderne der snød: Enten havde de ikke sendt eller også havde de modtaget (Jeg beskylder ingen i denne konkrete sag).

Men det er rigtig, at hvis du vil have garenti, så skal det sendes som pakke eller anbefalet.
Det er kun forsendelser med DVDer og dens slags der forsvinder.

Aldrig regninger.LOL

Og jeg har mange dårlige erfaringer Post Danmark. Desværre.
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Men er i øvrigt enig i at det lyder lidt uldent at han ikke vil oplyse navn etc. Personligt sørger jeg altid for at få det inden en handel...

Om ikke andet får det da én til at tænke over det.

I løbet af mine mindst 70 private handler har jeg aldrig udbedt navn, adresse og lign. fra sælger. Jeg er heller aldrig blevet bedt om det som sælger.

Jeg er aldrig blevet snydt, eller har snydt nogen.
Jeg oplyser nærmest altid mit fulde navn, adresse og tlf nr, når jeg som sælger har indgået en handel. Beder også næsten altid om det fra sælger, når jeg køber. Jeg synes det giver lidt "sikkerhed", at man kan slå folk op på krak, hvis det ikke er en sælger, som man kender i forvejen. 

Men det mest beklagelige i denne sag er, at Akas står med 2 gode handler på "Købere og Sælgere" listen. Jeg mener han skal på banen i denne tråd og forklare sig...... Ellers må du poste en dårlig handel i "Købere og Sælgere" tråden
+ 70 positive handler!
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 14:19

Når det er sagt er der noget jeg ikke forstår.

Du har mandens telefonnummer, har overført penge til ham. Kan du ikke finde ham på disse oplysninger?

Se at få ham røget ud af hulen.

Hvis det var mig ville jeg gøre alt for at finde pakken. Og holde køber skadesløs.

Du tilbyder ham oven i købet at betale halvdelen..............

Hvorfor er post danmark skurk? I det tilfælde at sælger slet ikke har sendt er det jo begrænset hvad de kan gøre og hvis vi går ud fra post danmark har modtaget den og så gjordt den væk så er det selvfølgelig beklageligt men det sker og afsender ved under hvilke vilkår han afsender brevet.

Kan tilføje at de gange jeg har været i kontakt med post danmark har de været meget flinke :)
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Sted: danmark
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 14:58
hej ole .
At du nu hænger mig ud vil jeg have lov til at forsvare mig.
At du ikke har fået min addresse er at jeg må ærligt sige at jeg blev skide sur at du allerede dagen efter jeg skrev til dig at nu var din film sendt at du allerede ville have den eftersøgt da den ikke var kommet 2 dagen  og man eftersøger altså ikke efter 2 dage de ville grine af mig.Så jeg forklarere dig at lad os da lige vente men dine pm bliver ved at komme til mig og så bliver jeg sur jeg har solgt mange film herinde så at du nu hænger mig ud det er jeg får gammel til at godtage .Jeg har ikke holdt dig hen men man efterlyser altså ikke efter 2 dage og du skriver du altid får dine ting dagen efter så er du nok den eneste jeg har før måtte vente længe de kludre altså også hos postenThumbs Down
Ps den er sendt som almindelig brev derfor ingen kvitering det har jeg også forklaret havde du været mandfolk til at vente eller set hvad der sker efter jeg efterlyste den så havde jeg sikkert kunne gået med til at hvis den ikke kom til at vi kunne have delt tabet men efter du forsøger at hænge mig ud som svindler så har jeg ikke mere at sige dig.
Håber din film dukker op

Redigeret af akas - 26-November-2010 kl. 15:29
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 15:32
Påstand mod påstand.

Jeg vover lige pelsen og siger endnu en gang.

Post Danmark er skurken.Wink
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 16:56
Jeg ville nok ha sikkert mig en kvittering på portoen ved forsendelse, så man havde lidt bevis for, at den er sendt og hvilken dato.
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg ville nok ha sikkert mig en kvittering på portoen ved forsendelse, så man havde lidt bevis for, at den er sendt og hvilken dato.
    Når jeg sender som almindelig brev og de bare sætter et frimærke på har jeg godt nok aldrig fået en kvitering mvh
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af akas akas skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Når jeg sender som almindelig brev og de bare sætter et frimærke på har jeg godt nok aldrig fået en kvitering mvh og hvad er det for en kvitering man skulle fåShocked og hvad skulle man bruge en kvitering til at man havde købt et frimærke det tror jeg ikke der er nogen der får.

Redigeret af akas - 26-November-2010 kl. 17:45
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu