recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Maxi brev væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMaxi brev væk

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 17:55
Et råd til parterne (møntet mest på Akas)..

Hvis du mener, at du kan tillade dig at bede brugerne på dette forum om at "blande sig udenom", så var det måske en idé at få løst tingene over PM..det kunne nok have været en smartere løsning i stedet for at blive fornærmet over købers reaktioner på den manglende forsendelse.

Akas, kan godt forstå at du kan tolke det som en beskyldning, men du giver virkelig et dårligt billede af dig selv, og personligt ville jeg aldrig nogensinde handle med nogen der kommer med samme udtalelser, som du har gjort i denne tråd.

Håber i finder en fornuftig løsning på jeres fælles problem.

Redigeret af Baron - 08-December-2010 kl. 18:06
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Sted: danmark
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Baron Baron skrev:

Hvis du mener, at du kan tillade dig at bede brugerne på dette forum om at "blande sig udenom", så var det måske en idé at få løst tingene over PM..det kunne nok have været en smartere løsning i stedet for at blive fornærmet over købers reaktioner på den manglende forsendelse.

Akas, kan godt forstå at du kan tolke det som en beskyldning, men du giver virkelig et dårligt billede af dig selv, og personligt ville jeg aldrig nogensinde handle med nogen der kommer med samme udtalelser, som du har gjort i denne tråd.

Nu ved jeg ikke hvad du mener om at blande sig uden om, vi var jo netop ved at ordne tingene pr pm ,men så var det at køber lige pludselig oprettede denne tråd ,og kom med helt forkerte oplysninger med vores  pm til hinanden ,og jeg var kun irreteret fordi han ville efterlyse efter 2 dage,og da jeg ikke i starten have givet min adresse, han spurgte slet ikke da vi handlede, så det eneste jeg skrev på pm var at lad os lige se ugen ud om den ikke kommer,men han var helt vild efter 2 dage og derfor ventede jeg med at give ham adressen til efter 8 dage ,det var det posten sagde til mig jeg skulle vente med at efterlyse den.

PS det havde været godt hvis du havde lagt de citater ind af alle de brugere jeg skulle have bedt om at blande sig uden om mvh akas
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 19:27
Hey akas, kan du ikke lige sige mig hvor det var du efterlyste dit brev? Jeg har fået sendt et til mig i mandags, og det er ikke kommet endnu, så det må da efterlyses.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hey akas, kan du ikke lige sige mig hvor det var du efterlyste dit brev? Jeg har fået sendt et til mig i mandags, og det er ikke kommet endnu, så det må da efterlyses.Wink
  PÅ post danmarks hjemmeside selvfølgelig og jeg har også fået brev fra dem at der ikke ydes erstatning da det er sendt som brev og så står der at man kan anke afgørelsen men hvad kan man bruge det til Confused
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af akas akas skrev:

Nu ved jeg ikke hvad du mener om at blande sig uden om, vi var jo netop ved at ordne tingene pr pm ,men så var det at køber lige pludselig oprettede denne tråd ,og kom med helt forkerte oplysninger med vores  pm til hinanden ,og jeg var kun irreteret fordi han ville efterlyse efter 2 dage,og da jeg ikke i starten have givet min adresse, han spurgte slet ikke da vi handlede, så det eneste jeg skrev på pm var at lad os lige se ugen ud om den ikke kommer,men han var helt vild efter 2 dage og derfor ventede jeg med at give ham adressen til efter 8 dage ,det var det posten sagde til mig jeg skulle vente med at efterlyse den.

PS det havde været godt hvis du havde lagt de citater ind af alle de brugere jeg skulle have bedt om at blande sig uden om mvh akas

Det kan jeg da godt, hvis du selv har problemer med at huske egne udtalelser, mente dog at det ville være som at tolke som hetz på dig, men når du selv beder om det.

Citat : Sendt: 29-November-2010 kl. 09:27
Citat: Briam

Lad da det være op til ham. Som jeg har forstået fik han først adressen en uge efter? og ikke der hvor han gerne ville have haft den første gang. Er det forstået korrekt?
jeg tror du skal blande dig helt uden om du ved slet ikke hele forløbet

Redigeret af akas - 29-November-2010 kl. 09:28 Citat slut

Citat 2 :
Sendt: 29-November-2010 kl. 09:17

Det er sgu da stadig mærkeligt at du ikke bare giver ham adressen og så informere ham om at din erfaring er at det er for tidligt at efterlyse den istedet for bare at holde ham hen. Ville da også som køber blive ret skeptisk når sælger har alle mulige mærklige grunde til ikke lige at ville dit og dat.
  sig mig er du blind kan du ikke se at der skrives at han har fået addresen og det netop var på grund af at ville efterlyse efter 2 dage det gør man altså bare ikke

Citat slut.

Kan du ikke selv se hvordan du tiltaler / svarer folk, det er da helt sikkert at du (efter min personlige mening) udvider manglende respekt, for både din køber, samt dem der skriver på jeres åbne diskussion..

Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 19:54

Det kan jeg da godt, hvis du selv har problemer med at huske egne udtalelser, mente dog at det ville være som at tolke som hetz på dig, men når du selv beder om det.

Citat : Sendt: 29-November-2010 kl. 09:27

Lad da det være op til ham. Som jeg har forstået fik han først adressen en uge efter? og ikke der hvor han gerne ville have haft den første gang. Er det forstået korrekt?
jeg tror du skal blande dig helt uden om du ved slet ikke hele forløbet

Redigeret af akas - 29-November-2010 kl. 09:28 Citat slut

Citat 2 :
Sendt: 29-November-2010 kl. 09:17

Det er sgu da stadig mærkeligt at du ikke bare giver ham adressen og så informere ham om at din erfaring er at det er for tidligt at efterlyse den istedet for bare at holde ham hen. Ville da også som køber blive ret skeptisk når sælger har alle mulige mærklige grunde til ikke lige at ville dit og dat.
  sig mig er du blind kan du ikke se at der skrives at han har fået addresen og det netop var på grund af at ville efterlyse efter 2 dage det gør man altså bare ikke

Citat slut.

Kan du ikke selv se hvordan du tiltaler / svarer folk, det er da helt sikkert at du (efter min personlige mening) udvider manglende respekt, for både din køber, samt dem der skriver på jeres åbne diskussion..

Hvis du ser så bander han åbenlyst af mig og det bryder jeg mig altså ikke om det fortolker så som ikke at han svarer pænt ,men det mener du måske ikke.

og den anden jeg svarer,at det er fordi han slet ikke ved sandheden, om hvad vi skrev pr pm
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 20:02
Siger bare ting som jeg ser det.

Du sagde jeg skulle citere den tekst, hvor du sagde at man skulle blande sig udenom.. hermed gjort.
Citat 2, var bare et eks. på at du ikke henvender dig særlig seriøst/pænt til andre mennesker, og det tror jeg stiller dig i et dårlig lys..

Kender dig ikke, så har ingen holdninger omkring din person eller andet, kan kun drage egne konklutioner omkring de ting du skriver.

Håber dog stadig at i finder et godt kompromis, og skal denne så ikke bare lukkes, inden der kommer for meget mudderkastning ind i samtalen, og derved kommer man jo helt væk fra sagens kerne (nemlig den forsvundne forsendelse)

Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 20:06

Du sagde jeg skulle citere den tekst, hvor du sagde at man skulle blande sig udenom.. hermed gjort.
Citat 2, var bare et eks. på at du ikke henvender dig særlig seriøst/pænt til andre mennesker, og det tror jeg stiller dig i et dårlig lys..

Kender dig ikke, så har ingen holdninger omkring din person eller andet, kan kun drage egne konklutioner omkring de ting du skriver.

Håber dog stadig at i finder et godt kompromis, og skal denne så ikke bare lukkes, inden der kommer for meget mudderkastning ind i samtalen, og derved kommer man jo helt væk fra sagens kerne (nemlig den forsvundne forsendelse)

Godt du selv kan se det, vi lukker, fortsat god aftenTongue
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 20:08

LOL... og dog.. hvad menes der lige med det "godt du selv kan se det"?

Forstår jeg ikke lige helt, og det er endda efter mange års skolegang LOL
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 20:18

LOL... og dog.. hvad menes der lige med det "godt du selv kan se det"?

Forstår jeg ikke lige helt, og det er endda efter mange års skolegang LOL

SAGENS KERNEWink
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 20:24

Hvis du ser så bander han åbenlyst af mig og det bryder jeg mig altså ikke om det fortolker så som ikke at han svarer pænt ,men det mener du måske ikke.

og den anden jeg svarer,at det er fordi han slet ikke ved sandheden, om hvad vi skrev pr pm

Ja lad os da lige komme tilbage.... Hvor bander jeg af dig?

Desuden synes jeg stadig at det der er blevet gjort forkert i dette forløb hovedsageligt er tilbageholdningen af adressen. At du så har givet ham adressen nu er rigtigt fint men det ændre ikke ved hvordan du gjorde til at starte med. 

edit: unsubscriber fra tråden 

Redigeret af Briam - 08-December-2010 kl. 20:37
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Ja lad os da lige komme tilbage.... Hvor bander jeg af dig?

Desuden synes jeg stadig at det der er blevet gjort forkert i dette forløb hovedsageligt er tilbageholdningen af adressen. At du så har givet ham adressen nu er rigtigt fint men det ændre ikke ved hvordan du gjorde til at starte med. 

Hvis du læser ,køber havde ikke spurgt efter adressen ved købet og jeg tilbageholdte den kun fordi køber ville efterlyse efter 2 dage og det synes jeg er for tidligt uanset hvad nogen kan mene og ja det er måske forkert men det kan vi ikke lave om på nu.Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu