|
Maximum T-1300 ingen undertekst |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |
Hansemand
Guld medlem Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
Sendt: 07-December-2009 kl. 17:05 |
Har lige observeret at DR K sender Dvb subs igen. Jeg prøvede at optage en lille sekvens for at se om underteksterne var med i trp filen. Det var de ikke, så det er en lille l....modtager og gad vide om Kjaerulff 1 gør noget ved det?
|
|
Mvh Hansemand
|
|
Asaa
Junior bruger Oprettet: 15-Marts-2006 Status: Offline Point: 41 |
Sendt: 08-December-2009 kl. 20:19 |
Er også indehaver af en T-1300 boks.
Modtager fra Videbæksenderen. Har ingen tekster på DR K eller DR HD. På MUX1 er alt som det skal være..... Er der nogen der ved om det er en hardware fejl eller om det kan rettes i softwaren. Kjaerulff1 har tilsyneladende kommet med en besked om at man vil gøre noget ved det - men der sker vel kun noget hvis det er muligt....
|
|
Hansemand
Sendt: 08-December-2009 kl. 20:27 |
Det er en software fejl tror jeg. Skynd dig at henvende dig til sælger så de igen kan få fat i nakken på Kjarulff1 som skal rette fejlen med en ny fw. Det kan kun gå for langsomt. |
|
Mvh Hansemand
|
|
Asaa
Sendt: 08-December-2009 kl. 20:53 |
Så er det sendt besked til Dem der solgte til mig.
Jeg skriver tilbage når jeg har svar. Jeg mener umiddelbart at forholdet skal ses som en mangel ved boksene. Derfor bør man kunne gøre krav til at få manglen ud bedret inden for rimelig tid. |
|
Hansemand
Sendt: 08-December-2009 kl. 21:05 |
Flg. svar fra sælger idag til mig:
Der er desværre ikke
kommet en opgradering fra Kjaerulff1 endnu. Vi får altid en mail
fra dem når der kommer noget nyt software, og det har vi ikke fået. Jeg talte
med den om netop dette for mindre end en uge siden. Så jeg har desværre
ikke noget nyt endnu. Med venlig hilsen |
|
Mvh Hansemand
|
|
Asaa
Sendt: 09-December-2009 kl. 10:35 |
Har talt med sælger, der oplyser at Kjaerulff1 arbejder med en opdatering,
Gad vide hvor lang tid det tager at få denne opdatering klar.... Det melder historien desværre intet om. Jeg giver den en uges tid og så bliver jeg nødt til at rykke for svar.
|
|
Hansemand
Sendt: 09-December-2009 kl. 12:08 |
Nu er det tæt på en måned siden jeg henvendte mig til sælger (12 nov) som igen henvendte sig til Kjaerulff1, som svarede at de var klar over problemet. Så en uge ??? |
|
Mvh Hansemand
|
|
Asaa
Sendt: 09-December-2009 kl. 13:01 |
Ja - jeg giver den én uge.
Hvis der ikke sker noget forventer jeg da at produktet tages retur eller der kommer en tidsplan for hvornår opdateringen er klar. Sælger har solgt et produkt, der ikke virker på ret væsentlige punkter og derfor kan de jo være nødt til at tage produktet retur. Jeg vil dog (naturligvis) gerne beholde boksen men har ikke lyst til at have en boks som kun kan det samme som min gamle mpeg2 modtager. De fleste DR K og DR HD kanaler er jo med tekster. Uanset om ens engelsk er godt eller ej skal der altså være tekster på. Så hellere købe en Triax 409 PVR eller tilsvarende produkt. |
|
Hansemand
Sendt: 09-December-2009 kl. 13:21 |
Problemet med de såkaldte "Boxer" modtager er, at du ikke kan få det du optager ud på andet medie til redigering feks. på pc'er. Jeg vil ikke eje eller ha' noget som hindrer mig i noget jeg hele tiden har kunnet gøre. AT optage og evt. gemme(på andet medie) er et must for mig, derfor T-1300. Ligegyldigt hvad, så er der ingen eller meget få der kan bruge en modtager som ikke kan vise undertekster. For kort tid siden var der en Hongkong film på DR HD og uden tekster på, hvad ville man få ud af den??
|
|
Mvh Hansemand
|
|
Asaa
Sendt: 09-December-2009 kl. 15:03 |
Enig mht. T-1300's muligheder for at ændre format til .ts - det er en glimrende funktion. (Var også derfor at jeg købte boksen)
Er der andre bokse end T-1300, der giver tilsvarende muligheder?? (ikke mig bekendt) Opps så ikke lige denne tråd : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69477&title=minianmeldelse-denver-dvbt-mpeg4-pvr-dmb105hd Men den virker vist ikke helt så godt mht. PVR delen. Dog kan den vise undertekster, hvilket jo er flot Redigeret af Asaa - 09-December-2009 kl. 15:09 |
|
tyksak
Ny bruger Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 09-December-2009 kl. 20:19 |
Kære Maximum kunde
Vi er i gang med at lave en ny software til T-1300. Grunden til de problemer med underteksterne er at DR bruger nogle funktioner som ikke andvendes af andre udbrydere. DR skulle en af de nærmeste dage gå over til at sende underteksteren i billedet igen. Vi gør lige nu alt hvad vi kan for at få den nye software klar. Desværre kan vi ikke lige nu sige hvornår den vil være klar. Hilsen Maximum Support
Redigeret af tyksak - 09-December-2009 kl. 20:20 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 09-December-2009 kl. 20:21 |
Hvorfor skulle Dr dog gøre det? Når subs er i en separat stream tilgodeses flere brugere: Dem der ikke ønsker undertekstning af udenlandske film og dem der er hørehæmmede kan få undertekstning på alt
|
|
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |