|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
Faldt lige over denne tyske butik.....
![]() Nogen der har handlet der og som kan anbefale den..
I forhold til direkte hos producenten, så lugter det måske ikke lidt. Hvad mener I?
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
Hejsa...
Lige et spørgsmål mere...
Nogen som kan foreslå en god HD til Mede8er... Jeg tænker på omkring 1 TB størrelsen, for spørgsmålet er om man ikke skal bestille enheden med en HD i, når man ikke selv har en SATA-HD liggende....
Men kunne være der nogen, som havde et godt forslag og en som måske var mere støjsvag... ![]() Redigeret af Tstampe - 29-Januar-2010 kl. 07:42 |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der bestilt en Mede8er uden HD fra Mede8er.eu...
Kan dog oplyse til andre, at den mail-bekræftigelse, som man modtager efterfølgende også har divxplayer.nl nævnt... Så mon ikke det kommer fra samme forretning
![]() Som HD fandt jeg følgende hos danske Compumail:
WD Caviar Green WD15EARS 1500GB SATA 64MB
Så må vi se om det ikke spiller max
![]() |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Hvad så. Var den god skriv gerne din erfaring med den her :)
|
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Steger...
Jeg har nu benyttet MED500X i et stykke tid og den har afspillet det jeg har budt den. Jeg er glad for boksen, men overvejer at flytte den ind til datteren og så benytte den kun til hende. Og så få en LG eller SAMSUNG net-BLUERAY/HHD-afspiller.
Positivt:
- Har løbende opdateringer
- Udemærket forum med hjælp
- Relativ billig boks
- Fruen kan bruge den = Brugervenlig
- Ikke støjende i min stue
Negativt:
- Har oplevet MED500X har slette filer på den interne HD - sket flere gange
Alt i alt har jeg fået en udemærket mediaboks, som har de funktioner jeg ønskede. Og om jeg kan anbefale den.... Der vil jeg skrive, den fungerer MEN jeg har oplevet Materiale er slettet af boksen selv på den interne HD.
Stampe
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Tak for svaret. :)
Kan du evt. linke til de to du overvejer at købe - og hvorfor er de bedre en med500x? :) |
|
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Steger...
Overvejer lidt følgende:
Muligt fælleskøb her:
SAMSUNG BD-D8500. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=96506&title=flles-kb-for-samsung-bdd8500
eller
SAMSUNG BD-D8900N. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97092&title=flleskb-for-samsung-bdd8900n
eller
LG-modellen hr570C. http://www.justbuyit.dk/shop/lg-hr-570c-blu-ray-8227p.html
Det sidste link er blot for at vise dig modellen. Ved ikke om det er det rigtige sted at erhverve den...
Håber dette kan give dig en ide
![]() |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
![]() |
slettet.
Redigeret af steger - 16-Maj-2011 kl. 17:10 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |