|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
BD iso rips kører fint med menuer og det hele.
Der er ingen blæser i, så ingen blæser larm.
Den koster 3400 kr, det synes jeg er en anelse dyrt for kun at streame film - holder den i 3 år, koster det 100 kr om måneden at slippe for at lette rüven og sætte en skive på :D
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Kender ikke Boxee, men tror du det bliver bedre?
Altså om ksssaen der er perfekt til alle 3 områder: Musik, Foto og Film?
Jeg tror jeg prøver en Base senere når jeg lige er kommet mig over en ny 24" og et nyt sæt sorround højttalere til stuen. :)
Men jeg kommer nok til at gå på kompromis med nogle af funktionerne på EVA'erne. :)
En af de fede er at når datteren (6 år) sidder i stuen og ser et eller andet, kan jeg uden problemer trykke "Follow me" og tænde i soveværelset (hendes favorit), eller hendes værelse, og trykke "Continue" og filmen fortsætter derfra den var kommet til.
Så kan jeg jo komme til at se hvad jeg vil i stuen.
Jeg kan også sende "sms'er" mellem EVA'erne.
Der bliver nok et par huller, hvis jeg hopper på Dune, men det bliver kun p.gr. af BD-delen hvis jeg gør det.
Prøvede lige en fuld kopi af en DVD, og menuer virker 100%. Redigeret af justrace - 04-Januar-2010 kl. 00:08 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ret godt lige Boxee softwaren til pc, dog er den lagt fra perfekt, men der kommer ny beta i januar og jeg forventer at beta'en ligner det software der kommer til at lige i Boxee Boxen, så jeg har slrevet mig op som Beta tester.
Jeg prøver en ren kopi af en DVD, altså folder struktur, og det kørte helt fint med menuer og det hele.
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Faldt lige over den her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=72593&PID=731052&title=dune-hdi-bd-prime-30
Måske de kan komme med lidt input omkring brugersiden af Dune?
Det kunne jo være interessant om der evt. kunne gøres noget ved det med musik-delen som du nævner. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Gad forresten godt vide hvorfor Dune's hjemmeside er nede?
Har ikke kunnet komme på den de sidste par dage. Nogen der ved hvad der kan være galt?
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
BD iso er nu primer blu ray dravet og HDD der sæter en stoper der ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det tror jeg da forreaten du har ret i, nu når jeg tænker lidt efter, og husker på hvor meget der skal læses/skrives. :)
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
ja cpu bliver først ratig novendig vis du skal encode noget pile ved biletkvaliteten jeg har før jeg fik min c-200 lagt ind blu ray ind i .ts fil på en atom cpu ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |