|
Mediastreamer ??? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så ja du svare på noget andet end Det han spurgte om Redigeret af T-Duck - 02-November-2020 kl. 16:42 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det betjening eller funktioner, du synes halter?
Med de modeller der er på markedet lige nu, så ser det ud til, du skal gå på kompromis et eller andet sted, med mindre du vælger at have flere enheder; det bliver i hvert fald ikke bedre end de enheder, der er nævnt, som det ser ud lige nu. Måske en af de nye konsoller kan være den perfekte løsning for dig, uden jeg har sat mig nærmere ind i deres specs., men jeg tvivler på, de vil være tæt på lydløse, og så sluger de nok en del mere strøm, så der er også nogle ting, der taler dem imod...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |