|
Mediestreamer med lidt specifikke krav |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som jeg har læst, så skulle Netgear NTV (med Sigma 8642) understøtte DVB-undertekster - og MKV med interne PGS-undertekster.
|
||
miri
|
||
![]() |
||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
|
http://www.mediasmartserver.net/2011/01/19/review-dune-hd-smart-d1-media-player/Der har de testet DUNE afspillerne og der står i teksten:
Og i følge MyMovies kan der installeres MyMovies på alle Dune afspillere, så mon ikke der også kan installeres Yadis |
||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
||
![]() |
||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
|
Zappiti og Yadis kører på alle Dune streamere
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
men vil gerne se det, før jeg tror på den Men til Yakken du køber bare en dune model, den opfylder alle dine krav den er også huritg i hurtig i menuerne det kører helt flydende Redigeret af xcardman - 30-August-2011 kl. 17:23 |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|
Der mangler lige disse to: mkv w/ 1080p internal IDX/SUB subtitles(FAIL) mkv w/ forced subtitles – the Smart D1 does not respect the forced subtitle flag (FAIL) Sammen med denne udtalelse: I must admit I am disappointed that mkv chapter support has still not been addressed, as this should be a very basic feature to implement and one that many other players on the market supports. That combined with support for forced subtitles in mkvs (which slowly players are starting to support) would provide a complete solution for the many mkv users out their. synes jeg ikke det virker som om det er optimalt hvis man vil bruge mkv-filer.
|
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
|
nu siger den bla ..
Changes since 110225_1222:
* Added support for chapters in MKV files.
- "PREV"/"NEXT" RC buttons allow to switch between chapters. - The OSD menu ("POP UP MENU" RC button) allows to see the list of chapters and switch to the desired chapter. - When the playlist contains multiple MKV files, chapters are also detected and used for each MKV file (the detection is performed when a MKV file starts to play for the first time). The OSD menu groups all chapters by the corresponding files. og viker fino her..
|
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Gode inputs. Tak for det.
Jeg vil dog godt lige spørge en gang til, selvom jespermart svarede længere oppe: Er I HELT sikre på, at Lite-modellen kan køre eksterne plugins såsom Yadis og Zappiti? Ifølge de gennemgange, som jeg kan finde på nettet, så kræver det et internt lagermedie for at kunne køre disse ting, da interfacet skal gemmes på afspilleren. |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Så smider du vel bare et lille usb stik i den
|
||
![]() |
||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
|
Hvis det er dune lite modellen, der er tale om har jeg ingen anelse, jeg mente alle dune modeller fra smart serien samt dune 3.0
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
![]() |
||
|
og såvidt jeg kan se af specifikationerne til dune lite, er der hverken bd.iso eller bd folder afspilning ejheller mkv med pgs
Redigeret af jespermart - 31-August-2011 kl. 15:54 |
||
Jesper
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Subtitle formats: SRT (external), SUB (MicroDVD) (external), text (MKV), SSA/ASS (MKV, external), VobSub (MP4, MKV, external SUB/IDX), PGS (TS, MKV)
Jeg kan dog ikke se BDMV på listen, hvilket nok udelukker den (BD Iso er ligemeget). |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
|
Hej
Tror det kan blive svært at finde noget der opfylder ALLE behov, specielt hvis man ikke ønsker et mediecenter..... Kører selv med en Dune HD, med Zappiti via en Synology 1010+ og det spiller bare, specielt med den seneste opdate, hvor man nemmere kan navigere i kapitler, om den lige kan klare dine BDMV, der må jeg melde pas...... Af ATV2, WD Live og Dune HD, så er Dune by far the best (hvis altså apples airplay og itunes access ikke betyder noget)! Mvh LBA75 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |