|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
||
ja...spørgsmålet er bare om det også gælder når man har pakket ud og afprøvet udstyret...
|
|||
![]() |
|||
Kim C ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
||
Hejsan, Har lige købt EpcII. Hvis man bryder emballagen så bortfalder returretten grundet licensbetinget software. /kim
|
|||
![]() |
|||
kawi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||
Kan du ikke smide en minianmeldelse? Det er især spændende at vide om den støjer meget (er jo et relativt begreb) eller slet ikke støjer i det hele taget.
mvh Kaj |
|||
![]() |
|||
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
||
og jeg hører meget gerne om den kan levere et 16:9 format 720p eller 1080i som passer til skærmen, også når den bruges som internetbrowser. Med "passer" mener jeg uden at halvdelen af yderste række/kolonne ikoner "forsvinder".. samt om kvalitet af optagelse med analog tuner er okay...
Redigeret af perf - 23-Oktober-2006 kl. 13:42 |
|||
![]() |
|||
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
||
Det er muligt, de skriver det, men jeg mener ikke den holder i forhold til købeloven, hvis de lover returret. Man kan vel ikke prøve hardwaren uden at tage softwaren i brug. Og man behøver vel ikke registrere software for at bruge den.
Jeg har da selv byttet pc i Bilka. |
|||
![]() |
|||
Kim C ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
||
Hej Igen, Den er baseret på intel 945G med grafik GMA 950 http://www.intel.com/products/chipsets/945g/index.htm HD er Western DIgital DVB-T hybrid er Phillips-low profile Lyd er Realtek - jeg kører SPDIF optisk med fin lyd. Keyboard (fungerer men lidt "skramlet") og Fjernkontrol (fix lille og handy) er radiobaseret Udover keyboard og fjernkontrol så er det eneste som kommer med et strømstik. Der er en (vistnok 120 mm) blæser i den så den støjer. Alt er relativt , men jeg synes den støjer meget lidt, men nok til at det høres (mit sammenligningsgrundlag er en LG HD 198 recorder som støjede meget højfrekvent - den er røget retur). Jeg skal have ePCII stående i et skab så støj er ikke en showstopper for mig. Hvis man leder efter en støjneutral HTPC så skal man nok ligge yderligere 7000,-. Jeg har ikke fået min 37 " LG lb1 (kommer i denne uge) så jeg har endnu ikke testet den på LCD. Så jeg ved endnu ikke om den kan køre 1:1 pixel mapning - altså om driveren understøtter 1366:768, men ellers så må jeg leve med det, eller få INTEL til at levere en driver der kan. Jeg Kører DVB-T og der har optagelserne været fine. EPCII kan også købes til samme pris på: http://www.geco.dk/product.asp?product=607&sub=140&p age=1 Umiddelbart har jeg ikke haft andre problemer end at texttv ikke fungerer - men det er muligvist pga manglende signal på den ene tuner. Husk at hvis i vælger at placere den i et andet værelse så kan man max. trække DVI signalet 5 m uden at signalet forringes. /kim |
|||
![]() |
|||
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
||
Jeg har lige købt én, men det er mit første Medie Center, så ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter... Men den larmer ihvertfald ikke mere end min gamle Eltax DVR 555 HD-recorder (jeg forstår virkelig at købe kvalitet
![]() 720p og hvad det ellers hedder kan jeg ikke svare på, da jeg har et Philips 28" CRT widescreen TV. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej, Bilka´s argument var at windows licensnøglen er placeret på ePCII boksen (klistermærke) og at man derfor kan misbruge denne information efter en evt. returnering. Jeg checkede på forbrug.dk http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/1/ og man har de rettigheder som butikken ønsker man skal have /kim |
|||
![]() |
|||
Dahm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
Hej Kim C, Jeg har også lige købt denne maksine. Og helt enig i alt det du skriver. Du skriver du har synes tastaturet er lidt skrammel. Jeg har faktisk problemer med at det efter tid slet ikke fungerer. Som regel efter jeg har været over i Media Center delen. Tastaturet er blevet udskiftet hos bilka en gang. Har du haft samme problem, eller virker dit uden problemer. |
|||
![]() |
|||
kawi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||
Hej med jer der har købt den. Jeg så den i Bilka i går, hvor den viste en DVD, vist nok på instant replay. De havde så placeret en plexiglasplade direkte ovenpå maskinen, og stillet en papreol med dvd'er ovenpå. Temperaturen på den luft der kom ud af afspillerens strømforsyning var brændende varm. Det har naturligvis bla. årsag i at den kørte nonstop, men vel også at den måske havde svært ved at "få luft" da det største luftindtag var dækket af plexiglaspladen. Hvad er jeres erfaringer med varme fra maskinen? mvh Kaj |
|||
![]() |
|||
dkmaster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
Hej |
|||
![]() |
|||
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
||
Er der to seperate tunere i så man kan optage ét og se noget andet imens? eller et kombineret analog/digital med én indgang?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |