|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
dkmaster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Ja der sidder to ens tunere i... Så du ja, man kan optage et og se noget andet...
Begge tunere undersøtter DVB-T (DR1,DR2 TV2 og Tegnsprog - DK undertekster) Den analoge del virker på samme måde som din gamle video |
||
![]() |
||
Kim C ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hej,
Jeg har ikke haft prob. med tastaturet udover at man lige først skulle indstille maskin og tastatur radio frekvensen til hinanden. /kim |
||
![]() |
||
Kim C ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hej, Du kan købe et lifeview dvb-s kort i low profile. /kim
|
||
![]() |
||
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
|
Nogen af jer der kan sige lidt om kvaliteten af tuner delen. Er der forskel på kvaliteten når i ser tv på tv-tuneren eller over Medion MediaCenter tuneren? |
||
![]() |
||
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|
dkmaster, Skal jeg forstå det sådan, at tunerne kan klare danske undertekster fra DVB-T? Og ikke kun via tekst-tv? |
||
![]() |
||
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
Den lyder da ikke så tosset til pengene alligevel Er der IR blaster, så man kan styre/optage fra f.eks. sin sattelitmodtager på maskinen? Jeg kan ikke umiddelbart læse ud fra ind/udgange specifikationerne, at der er.. |
||
![]() |
||
dkmaster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Nej Windows Media Center Edition 2005 understøtter ikke Danske Undertekster. Der sendes ikke Tekst-tv tekster med, som TV2 gjorde før. |
||
![]() |
||
![]() |
|
///Doee
Nej der er ikke IR blaster. Der sidder kun alm. antenne / s-video indgang på kortene/maskinen |
||
![]() |
||
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|
Nej tænkte det nok - ingen undertekster. Egentlig troede jeg at det var en diskussion imellem Microsoft og producenterne af tunere: HVem skulle sørge for at integrere teksterne. Men hvis tuner-producenten har en driver (eller hvad der nu skal til), der kan håndtere tekster, så burde det jo være nemmeere at få det ind i MCE. Men jeg antager at tekst håndteringen ikke bliver løst i driverne, men i softwaren der følger med? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej det bliver løst i softwaren.
Dem som har lavet tuneren har lavet EGEN software, ikke MCE softwaren. Microsoft har udmeldt, at de ikke vil lave support på DVB-T undertekster, DVB-S og DVB-C i MCE 2005 eller VISTA. Derfor må vi venter til afløseren for Vista,,, hvilket vi self. ikke vil... Der bliver for tiden arbejdet på er FREEWARE projekt, www.team-mediaportal.com De er ret langt fremme, og understøtter nok snart DVB-T tekster. De understøtter DVB-S/C/T... Brugerfladen ligner MCE 2005's |
||
![]() |
||
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
|
Er der nogle der har fået det til at virke, med to forskellige signaler på de to tunere? Jeg vil gerne bruge den ene tuner til den analoge fællesantenne, og den anden tuner til DVB-T. Det skulle kunne lade sig gøre med dette hack:
http://mce.ramonvanbruggen.nl Måske er jeg ikke sikker på hvordan man bruger programmet, men jeg har ikke fået det til at virke. |
||
![]() |
||
pebby ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Har også netop fået leveret min. Desværre er der synlig forskel på kvaliteten. Billedet hakker en anelse. Har prøvet forskellige opkoblingsmetoder: Component, RGB og Composite. Har haft problemet med at styre hvilken udgang skal være aktiv. Component giver ikke fuldt billede. Er pt. skuffet over kvaliteten. Eksperimenterer lidt endnu. Ellers bliver den inddraget til alm PC. Troede også at den skulle stå i den dybe montana reol med knap 1 cm luft på hver side. Glem det! Blev alt for varm. Får den luft larmer den ikke. Får den for lidt luft er den uudholdelig i en stue. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |