recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mere bas ønskes hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mere bas ønskes hvordan?

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 21:21
Siger hvem?
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-September-2013
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Siger hvem?

Nå det er sådan du vil skrive Dead

Så må du se om du kan finde nogle der gider lege Big smile
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 21:40
Hvad er det der ikke kan sammenlignes. Nu må du ikke blive sur
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 22:16
Kampus hvis du vil fluekneppe hvad subwoofer er af frekvens så lav din egen tråd i stedet for at ødelægge den her med dit off-topic flueknepperi! Dead

Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 23:03
Nå ok, det er ikke relevant . Hyg jer   Tongue
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-September-2013
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 23:12
Det siger vel det hele.

En indstilling til musik og en til film

Hyg jer selv i denne tråd 

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 01:36
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

1 sub = bas i den ene kanal. Alternativet er et delefilter med summeret sub udgang.

Mvh BS
< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">

Man kan nu godt få en sub med stereo-indgange, fx denne http://www.discoworld.dk/product_info.php?products_id=73961, men det er en anden pris
mvh Christian
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 07:52
Jae det er rigtigt :-) Der findes naturligvis også flere 2.1 PA systemer ligesom det Stagepas system nævnt tidligere. My Bad jeg skulle jo nok have skrevet:

1 sub af den type = bas i den ene kanal. Alternativet er et delefilter med summeret sub udgang eller en sub med stereoindgang.

Beklager. Men vi kan vel godt blive næsten enige om at "de fleste" PA/Disko opsætninger er med flere sub's, ikke?

Mvh BS
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 08:18
Hmm ok det lyder noget besværligt at supplere med 1 ekstra subwoofer?
Det er ikke dybbas med bare mere bas jeg ønsker
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Hmm ok det lyder noget besværligt at supplere med 1 ekstra subwoofer?
Det er ikke dybbas med bare mere bas jeg ønsker

Har du overvejet en equalizer?

Så kan du hæve det ønskede område.

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 09:04
Equalizer hjælper mig vel ikke noget? Mine cv'er kan ikke levere mere bas.
Jeg ønsker mere bas.
jeg kan ikke forstå at det teknisk set er så besværligt at skulle koble en mono subwoofer til et anlæg.
Er eneste mulighed en surround receiver med preout til min T.amp og cv'erne og så koble en sub på surround recieverens sub-kanal?
Desværre har min gamle yamaha ikke preout til fronterne. Ellers kunne jeg have brugt den.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 09:10
Du kan som skrevet bruge et delefilter med enkelt sub udgang som dette: http://m.dba.dk/delefilter-ev-ac-one-vel/id-1007463901/
Mvh BS
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu