|
Mere bas ønskes hvordan? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå har været ude at høre sådan en billig aktiv 15" og 18" bundkasse (1000-1300kr)
det lød som en skotøjs-æske hvor lyden blev inde i ![]() Så den mulighed har jeg helt droppet. Tror jeg vil finde en brugt Hifi-sub og koble på. I mit hifi-setup har jeg en CV VE-28X og den er der meget mere bund end i de PA bundkasser jeg hørte. Så en brugt 15" CV sub ville jeg gerne have fingre i :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
Hvad havde du ellers regnet med til den pris? Klaus |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
He He... Alle kan få dyrt udstyr til at lyde dårligt. Få kan få billigt udstyr til at lyde godt ;-)
Mvh BS
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Har du også set efter brugte PA-bundkasser/basbokse?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Nej ikke kigget så meget andet end jeg nu holder øje med dba.
Cerwin Vega 15" subs går for 1500-2000 kr. Tror sådan en vil passe fint ind med V12F |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |