|
Mest Gulvhøjttaler for pengene, mærker? |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du skal rundt og lytte skal du prøve at høre Elac 247. |
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Jeg ville forslå Triangle Antal fra hifi freaks, de lyder virkelig godt.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Jeg ville helt uden tvivl gå efter et sæt Dali 40 SE
En scanspeak diskant (2905/9000) 2 x mellemtoner og 4 stk. 8" basenheder i hver. Spiller al musik og tåler helt enorme mængder effekt, men spiller ganske glimrende med en solid 100 watter ![]() ![]() De er til at få for 8 til 12.000,- Skulle den højttaler bygges idag, ville den k8ste over 100.000,- (Som de rablende priser er idag) 😀 |
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Hvis du vælger option, må du da gerne smide en kort anmeldelse op 😊 da jeg også er en smule lune på dem...
|
|
![]() |
|
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Ja jeg skal da ud og høre dem, og nok også prøve dem med hjem. Påtænker noget Cambridge Audio på forstærker delen. Det er bare ren intuition, tænker at det går godt sammen da begge dele forhandles af Hifiklubben, og Cambridge får ja gode anmeldelser på deres forskellige 850 forstærkere.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19653 |
Så får man ikke bare vellyd, men også lækkert håndværk med hjem! Desværre "fylder de for meget" i mange "konebestemte hjem", men for satan de er fede! Klaus |
|
![]() |
|
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Nej det er en for gammel model. Nej jeg skal have noget helt spritnyt eller meget lidt brugt. Forresten i må meget gerne anbefale forstærkere der passer godt historisk set med Dali. Jeg tænker Cambridge Audio feks 851A modellen. https://www.hifiklubben.dk/stereo/forstarkere/cambridge-audio-azur-851a/
Selvfølgelig skal jeg selv teste det og prøve det, men måske i allerede kender nogle mærker der ja matcher Dali gulvhøjttalere, og som koster 6000-10.000kr som er budgettet for stereoforstærkeren. Skal have Home Theater Input eller det der ligner, da den skal indgå i et surroundsetup.
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Den er verdensklasse den Cambridge 851A
Den spiller bare pisse godt, som du selvfølgelig finder ud af når du høre den i butikken. Jeg hørte den for første gang på et par Dali Mentor 6. Det var bare i orden det den leveret. |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Men du kan selvfølgelig også købe deres super fede effekt fra cambridge som står i hillerød som demo model.
Den kan du også høre på åboulevarden. Og vis du så vælger den kan du bare bede Hillerød om at sende den til Åboulevarden uden merpris. |
|
![]() |
|
Kim S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Har 2 monitor audio silver 6 og jeg er enig de spiller bare fantastisk. Du behøver i øvrigt ikke tage helt til Århus, de findes også hos AV-connection i Odense. ![]() |
|
![]() |
|
De har nogle gode rabatter ift demomodeller hos HFK. Hvordan er det med garanti og returret osv ifm deres demomodeller?
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Overvej brugt. Har købt et par dynaudio x32 for ca 6k med nypris på ca 17k. Ca 4 år gamle. Et par dali 870 til 4k kunne være en mulighed.
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |