recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mest Gulvhøjttaler for pengene, mærker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mest Gulvhøjttaler for pengene, mærker?

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 04:17
Oprindeligt skrevet af isaac isaac skrev:

Påtænker noget Cambridge Audio på forstærker delen. Det er bare ren intuition, tænker at det går godt sammen da begge dele forhandles af Hifiklubben.... 

Underlig måde at resonere på! Blot fordi samme forhandler sælger to produkter, har det intet at gøre med, om de spiller godt sammen...  Confused

M.v.h.
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 07:10
Eller er par demo dali mentor 6 for 10k i hk.
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 08:12
Hifiklubben har ifølge deres egen hjemmeside 14 dages generel returret ved køb i butik.
Der står ikke at demo ikke ydes samme service. 
Der er nogle simple og nemme betingelser der naturligvis skal være overholdt.
Fik det selv personligt bekræftet i deres butik på Åboulevarden fornyligt, da jeg købte et sæt Dali Ikon 6 mk2. Det var også en betingelse for mit køb.
Få det dog bekræftet i den konkrete situation. Fx mente en sælger i Hifiklubben på Gl Kongevej, at tilbudsvarer ikke var omfattet.. Hvilket var fejl info.
Du får som medlem 3 års garanti også på demo, fra købsdatoen. 


Redigeret af Jonas Baadsgaard - 17-September-2015 kl. 08:23
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 08:38
Ser ud til DansTV har fået Heco på lager:

http://danstv.dk/shop/heco-gt702-4261p.html#products-start

Dog lidt andre priser end i tysker land.
Til top
martin_pedersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_pedersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 09:48
Jeg har selv en svaghed for Dali Lektor serien, og så en NAD forstærker foran... Det er altså en super sammensætning, varm i lyden og pondus hvis det behøves.

Jeg har haft sat Dali sammen med Yamaha surround for at prøve noget nyt, og den beslutning har jeg fortrudt lige siden.. 

Men ud og få  dem lyttet igennem i den konfiguration du ønsker..
Mvh. Martin
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 10:53
Bare lige for og sætte tingene lidt i perspektiv, har nemlig selv et sæt Lektor 8 som i dag fungerer som baghøjttalere. De koster 9000,- for et sæt, men smider man så omkring 3000,- mere kan du få de tidligere nævnte Heco Celan 902. Det er fuldstændigt vandvittig den klasse forskel der er fra en Lektor og til en Celan. Knap 20kg mere i en Celan kontra en Lektor selvom begge er 3-vejs bestykket og 2 stk 8" basser. Det vidner om de langt kraftigere kabinetter Heco bruger, som oveni købet er trapezformet for endnu mindre resonans. Dertil kommer den overdrevne forskel i finish. Lektor = fake trælook vinyl beklædning, emblemer der sidder skævt, refleksrør i plastik, ingen mulighed for biamp osv osv. Heco = træfiner eller højglans lakeret, refleksrør i støbt aluminium, kvalitets terminaler med biamp mulighed og justering af output på diskant +- 2db. Og prøv så lige og pille en bas-enhed ud af en Lektor. Bassens magnet ligner noget alla det der sidder bagpå en Heco diskant :-D

Lektor:


Heco:


Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 12:48
KT Radio, Vesterbrogade 181, har Dynaudio. 
Lyt til nogle af dem.

Venlig hilsen
KB
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 14:52
Tag også et smut forbi HifiForum på Falkoner Alle og TopSound Hifi på Nørrebrogade.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 19:03
Hvad med XTZ? Plejer de ikke at give meget lyd for pengene?

De kan jo også ses hos Dans.

Jeg er i hvert tilfælde ikke utilfreds med mine egne...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 19:10
Jeg er også vildt glad for mine Xtz Divine, men de ligger lidt rigeligt over trådatarters budget.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Jeg er også vildt glad for mine Xtz Divine, men de ligger lidt rigeligt over trådatarters budget.

Det er noget tid siden jeg havde tjekket priser - men kan godt se at Devine er i en anden prisklasse.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 05:40
Du køber simpelthen aktive højtalere. Der kan passive konstruktioner ikke følge med.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu