recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mest Gulvhøjttaler for pengene, mærker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mest Gulvhøjttaler for pengene, mærker?

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 07:21
Ukke
Den var god
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 11:10
André du må gerne lige komme med listen over fordele ved passiv deling ;-)
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 11:16
I mellemtiden kan du læse lidt op på den her:

http://audioundone.com/8-advantages-of-active-crossovers-douglas-self
Til top
PeterNMadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-December-2014
Sted: Maribo
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterNMadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Jeg ville forslå Triangle Antal fra hifi freaks, de lyder virkelig godt.

Samme her, jeg endte selv med at købe et sæt Triangle Antal Ez fremfor Rubicon og CM'er, som slet ikke har overbevist mig på samme måde som Triangle'erne som er virkelige livlige og åbne i lyden.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 11:31
Tror jeg misforstod hans indlæg.
Læste det som aktive højtaler, du ved.! Lidt ala B&O.

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Tror jeg misforstod hans indlæg.
Læste det som aktive højtaler, du ved.! Lidt ala B&O.



Det er også det der tales om, med aktive højttalere.
Men der findes meget andet end aktive Bang & Olufsen højttalere.
Og jo, aktive højttalere kan spille/lyde noget bedre, end passive højttalere og forstærker, i samme prisklasse!

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 18-September-2015 kl. 12:00
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 13:42
Overgangen til aktiv på mine Xtz har da hvert fald løftet dem en klasse eller 2. Overvejer og gøre det samme for min center når tiden er til det. Men når det ikke er født aktiv ender det godt nok i en masse kabler og effekt blokke.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af PeterNMadsen PeterNMadsen skrev:

Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Jeg ville forslå Triangle Antal fra hifi freaks, de lyder virkelig godt.

Samme her, jeg endte selv med at købe et sæt Triangle Antal Ez fremfor Rubicon og CM'er, som slet ikke har overbevist mig på samme måde som Triangle'erne som er virkelige livlige og åbne i lyden.


Kan ligesom ovenstående også anbefale Triangle Antal Ez. Har nu haft dem i 5 måneder, og det er en fornøjelse at tænde for anlægget hver gang. Designet fejler heller ikke noget hvis man sige det om højttalere. Smile
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 17:08
Jeg har kigget på de Triangle Antal Ez.De er beskrevet i Lyd & Billede hvor prisen er skrevet til 4995 pr styk, Hifi-freaks lister dem 9995 pr. stk. Er det en fejli Lyd & Billede eller er det et pat der koster 9995?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg har kigget på de Triangle Antal Ez.De er beskrevet i Lyd & Billede hvor prisen er skrevet til 4995 pr styk, Hifi-freaks lister dem 9995 pr. stk. Er det en fejli Lyd & Billede eller er det et pat der koster 9995?


De var listet til 9995 pr. stk. dengang men alt kan forhandles.Smile

Til top
PeterNMadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-December-2014
Sted: Maribo
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterNMadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg har kigget på de Triangle Antal Ez.De er beskrevet i Lyd & Billede hvor prisen er skrevet til 4995 pr styk, Hifi-freaks lister dem 9995 pr. stk. Er det en fejli Lyd & Billede eller er det et pat der koster 9995?

Det virker til en fejl hos Lyd og billede. I england står High Gloss modellerne til 2100 pund.. 
http://www.audioemotion.co.uk/triangle-esprit-antal-ez-loudspeakers-3877-p.asp


Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2015 kl. 19:11
Det er helt sikkert en fejl. Så vidt jeg ved er HiFifreaks de eneste der forhandler det mærke i DK.
Dengang jeg købte mine, var selv lillebroren Gaia listet til 7495 pr. stk.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu