recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mi boks og PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mi boks og PC

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Opgiver foreløbig, har slettet og installeret plex server flere gange ,den ligger i C drevet ,ikon på skrivebord, men reagerer ikke på noget ,heller ikke som adm, har også genstartet pc flere gange.
har du fulgt guiden inde på plex opsætning af plex webbrowseren er brugerfladen I plex server.

Redigeret af T-Duck - 15-Maj-2020 kl. 15:58
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 16:15
Ja tak For al din hjælp, ja jeg har fulgt den, nu er server installeret, men siger at den ikke kan forbinde til min desktop, altså min PC har et  er et rødt kryds over, det er den den er installeret på, men kan altså ikke konnecte, og hvorfor PC ? jo jeg ville have en simpel løsning som min WDHD live ,den har virket perfekt i flere år indtil for nogle dage siden, det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre, så måske må jeg sætte en HDD til min WD og være tilfreds, troede bare der var noget nemmere og smartere efter 10 år, og er ikke interesseret i alle de apps der tilsyneladende en tusindvis af.
MVH Frank Pedersen

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Ja tak For al din hjælp, ja jeg har fulgt den, nu er server installeret, men siger at den ikke kan forbinde til min desktop, altså min PC har et  er et rødt kryds over, det er den den er installeret på, men kan altså ikke konnecte, og hvorfor PC ? jo jeg ville have en simpel løsning som min WDHD live ,den har virket perfekt i flere år indtil for nogle dage siden, det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre, så måske må jeg sætte en HDD til min WD og være tilfreds, troede bare der var noget nemmere og smartere efter 10 år, og er ikke interesseret i alle de apps der tilsyneladende en tusindvis af.
kan du komme med et skærm dump? For det lyder mystisk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 16:53
Hvad har du har sikkerhed pakke installeret på din PC?
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 20:14
https://ibb.co/pvbQwR4

dette vises og jeg brugerbare windows defender ,men har tjekket at de fiver den add fri adgang.

https://ibb.co/pvbQwR4


Redigeret af folp - 15-Maj-2020 kl. 20:16
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 20:49
Hmm virker vist ikke, 



Redigeret af folp - 15-Maj-2020 kl. 20:52
MVH Frank Pedersen

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Hmm virker vist ikke, 


kan du ikke oploade her til i stedet
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2020 kl. 06:38
Jeg har formindsket billedet ,men kan stadig ikke oploade det, må prøve senere.

MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2020 kl. 06:59
MVH Frank Pedersen

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2020 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

det ser ud som om noget blokere for at du får adgang. Her bullgaurd eller anden form for anti malware program på med programmets egen firewall?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2020 kl. 07:51
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

det ser ud som om noget blokere for at du får adgang. Her bullgaurd eller anden form for anti malware program på med programmets egen firewall?
nu harjeg Googles lidt for dig. Har du prøvet at gå op i den menu med det store f og logget af og på din plex bruger? Ved login
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2020 kl. 08:46
Prøver igen ,men ja i går loggede jeg ud og ind flere gange, slettede og genindstallerede Plex flere gange ,genstartede min router også.


Bruger Superanti Spyware og CCleaner.

+ free Avast ,men har tjekket at PLex har adgang



Redigeret af folp - 16-Maj-2020 kl. 08:53
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu