|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |||
Leon S ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
Hej Allan! - Så du mit svar til dig på din rådgivning den 1. september? Kan du bruge det til noget? - Eller mangler du noget mere fra mig? M.v.h. Leon |
|||
Leon
|
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Undskyld den lange pause. Jeg har brugt al min ledige fritid på et lille selvbyggerprojekt den seneste måned og har derfor ikke været på recordere.
Det ser ud til, at det hjalp at slette dine ruter. Nu er der sammenhæng mellem oplysningerne fra ipconfig og fra route print. Men det løste ikke dit problem? |
|||
![]() |
|||
Leon S ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
Hej Allan! - Rart at høre fra dig igen. Du behøver ikke bede om undskyldning. Der findes jo også en verden uden for Recordere; det ved jeg! - Men som svar på dit spørgsmål: Nej, desværre intet her er ændret - og derfor heller ikke forbedret. Jeg har anskaffet et kabel, og lige nu fungerer den "syge" maskine så som fastnet-PC via kablet; så på sin vis er maskinen altså igen aktiv. Men - altså - jeg må tilstå, at nu er jeg blevet grebet af en slags "feber", der består i, at "det må da for pokker være muligt at koble maskinen til det trådløse net" på den ene eller den anden måde! - Allan; - der er altså gået sport i det her for mig! I must find a way! M.v.h. Leon
|
|||
Leon
|
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Lige nu må jeg indrømme, at jeg er blank - også fordi jeg lidt har mistet overblikket over, hvor langt vi kom.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Allan! - Jeg forstår så udmærket din bemærkning om at "miste overblikket". Jeg har det på samme måde. Men jeg er ganske vist heller ikke så meget prof. som du nok er. Hvis ikke jeg altså selv havde oplevet dette her, ville jeg nok have hævdet, at sådan en situation ikke kan opstå. - Nå, men nu vil jeg lige slå koldt vand i blodet; - og forsøge at tænke nyt - og køligt. Måske kan noget så dukke op! Hvis du mener, at du - og vi - kunne komme videre, hvis jeg oplyste et eller andet, så sig endelig til. Du skal i hvert fald vide, at jeg er meget taknemmelig for din medvirken. Jeg kender dig jo i grunden ikke personligt, men trods det, synes jeg, at vi kommunikerer godt sammen; - tak for det Allan! M.v.h. Leon
|
|||
Leon
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |