recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min erfaring med GodPris... 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin erfaring med GodPris... 

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
God Pris Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 09-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2008 kl. 23:30

Kære "TeknikTumpe"

Tilsyneladende ser vi begge lidt forskelligt på hvad der er sagt og skrevet, men jeg har nedenstående tilbud til dig inden der går for megen "mundhuggeri" i den.

Jeg vil gerne tilbyde dig at vi får afhentet din skærm på din adresse og kører den til JVC i Tåstrup. Du vedlægger diverse billede dokumentation og reklamations arket fra sidst, dette er uden nogen form for udgift for dig uanset udfaldet af JVC´s undersøgelse af skærmen. Skulle det vise sig at værkstedet ved den første indlevering ikke har gjort deres arbejde godt nok og den omtalte fejl konstateres så får du selvfølgelig den tidligere faktura krediteret og dit TV lavet. 

Du kan sove på tilbuddet og komme retur til mig i løbet af i morgen enten telefonisk eller via email.

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
TeknikTumpe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2007
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 08:35

Jeg har pænt takket nej til ovenstående tilbud fra GodPris, da jeg føler at tilliden allerede er brudt.. og jeg betaler girokortet som jeg hele tiden har sagt.

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Selv en TeknikTumpe skal starte et sted"   
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er da sansynligt, ved en periodisk fejl, at den ikke har vist sig hos reperatøren.

man kan vel så syntes det er pudsigt at kunden kan se fejlen både før og efter skærmen har været på værksted.

Helt generelt er det en problematisk fremgangs metode at bruge i reklamationssager da kunder jo reelt står uden indflydelse på hvad der sker på værkstedet.

I denne situation bliver der sendt billeder til sælger som så beder kunden om at returnere tvet, også syntes jeg som forbruger at det er problematisk at man skal betale for det.. egentligt uanset om man på forhånd er oplyst om det eller ej, det er jo i garantiperioden, og de billeder som er sendt til sælgeren må jo have været nok til de har sagt det må vi vist hellere kigge lidt nærmere på, så jeg mener jo de tager seriøst fat om kundens problem.. også er det så der går kuk i den fordi værkstedet ikke finder en fejl (måske fordi den ikke ligger inde for hvad de syntes er en fejl ala små pixelfejl osv.) de fleste kunder accepterer jo modstræbende sådan et svar. (her mener jeg værkstedet/producenten måske har et problem.. som godpris jo i første omgang er nødt til at følge det er klart nok)

Men jeg syntes da det er glædeligt at se der er kommet et tilbud til tekniktumpe om endnu en omgang kontrol, og man må jo så håbe at denne gang kan fejlen ses på værkstedet.. og at hun jo nu har sort på hvidt at det er uden omkostninger for hende, det er kun glædeligt at se folk reagere på lidt debat  

Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af TeknikTumpe TeknikTumpe skrev:

Jeg har pænt takket nej til ovenstående tilbud fra GodPris, da jeg føler at tilliden allerede er brudt.. og jeg betaler girokortet som jeg hele tiden har sagt.

hmm well jeg syntes da for din egen skyld det kunne være rart at få konstateret om der reelt var noget galt med skærmen.

jeg tror som sådan i denne situation har du alt at vinde og intet at tabe ved det tilbud især fordi der nu er lidt ekstra opmærksomhed på sagen, worst case får du dit tv tilbage uden yderligere ændringer, best case accepterer man der er en fejl og tilbyder dig en alternativ løsning som du så kan vælge ud fra.

at agere personligt får du intet ud af imo

Mvh

René
Til top
Kosmo12 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juni-2008
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 08:56

Hej Tekniktumpe

Forstår godt at du er ked af forløbet med dit tv. Men jeg mener helt klart

at Godpris nu for alvor har vist viljen til at få dit problem løst, hvorfor jeg på ingen måde forstår dit afslag af det tilbud Godpris nu har givet. Det kan da godt være at tilliden er væk, men som jeg ser det har du intet at tabe ligesom du afskærer Godpris for at rette op, hvis der er begået fejl fra deres side. Hvor vil du nu få løst problemet med dit tv uden det giver dig yderligere omkostninger. Det var bare min mening, men det er selvfølgelig heller ikke mig der har haft oplevelsen, og du træffer jo helt og holdent beslutningen selv.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

hmm well jeg syntes da for din egen skyld det kunne være rart at få konstateret om der reelt var noget galt med skærmen.

jeg tror som sådan i denne situation har du alt at vinde og intet at tabe ved det tilbud især fordi der nu er lidt ekstra opmærksomhed på sagen, worst case får du dit tv tilbage uden yderligere ændringer, best case accepterer man der er en fejl og tilbyder dig en alternativ løsning som du så kan vælge ud fra.

at agere personligt får du intet ud af imo

Jo, det kan du have ret i, men tilliden er brudt og jeg er nået til det punkt hvor jeg bare vil betale den regning som lovet, så jeg længere har noget med dem at gøre .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af Smurf Smurf skrev:

Det er så ikke helt korrekt det med at gebyret IKKE kan sammenlignes med Elgigantens det er faktisk præcis det samme konstateres der ikke fejl viderefaktureres kunden ligesom Elgiganten og andre butikker har gjort.

Man kan læse mere om forbrugerrådet kampagne i mod de gebyrer som I blandt siger næsten 100 % opkræver her http://www.forbrugerraadet.dk/nyheder/alle/nyhed310/

Generelle regler om undersøgelses gebyret ifølge lovgivningen p.t. kan læses her:

http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/24/

Måske skulle Godpris.dk overveje, at kikke lidt forbrugerrådet kampagne.

Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2006
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 09:22

Jeg har pænt takket
nej til ovenstående tilbud fra GodPris, da jeg føler at
tilliden allerede er brudt.. og jeg betaler girokortet
som jeg hele tiden har sagt.

Det er dog det tåbeligste jeg længe har hørt.

Suck it up - giv Godpris lov til at lave dit TV, så kan
du lege martyr en anden dag..
/Christian

'I stick my neck out for nobody'
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Jeg har pænt takket
nej til ovenstående tilbud fra GodPris, da jeg føler at
tilliden allerede er brudt.. og jeg betaler girokortet
som jeg hele tiden har sagt.

Det er dog det tåbeligste jeg længe har hørt.

Suck it up - giv Godpris lov til at lave dit TV, så kan
du lege martyr en anden dag..

Jeg ønsker på ingen måde at lege martyr, jeg ønsker bare at lægge oplevelsen bag mig...

Vi har alle forskellige meninger og måder at reagere på, og fuld respekt for det .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Kosmo12 Kosmo12 skrev:

Hej Tekniktumpe

Forstår godt at du er ked af forløbet med dit tv. Men jeg mener helt klart

at Godpris nu for alvor har vist viljen til at få dit problem løst, hvorfor jeg på ingen måde forstår dit afslag af det tilbud Godpris nu har givet. Det kan da godt være at tilliden er væk, men som jeg ser det har du intet at tabe ligesom du afskærer Godpris for at rette op, hvis der er begået fejl fra deres side. Hvor vil du nu få løst problemet med dit tv uden det giver dig yderligere omkostninger. Det var bare min mening, men det er selvfølgelig heller ikke mig der har haft oplevelsen, og du træffer jo helt og holdent beslutningen selv.

Fair nok ... De har da så absolut vist god vilje, og havde tilbuddet været kommet allerede inden jeg skrev herinde, så havde jeg sikkert også benyttet mig af det..

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 10:02

Jeg har som tidligere skrevet aldrig haft problemer med godpris, så følgende er ikke en decideret kritik af dem

Jeg synes bare det er skidt at en kunde er nød til at oprette en tråd på et forum som dette, for at få den hjælp og behandling som han er berrettiget til.

Det samme skete for nogle måneder siden med krishav. Jeg synes sq det er for dårligt.

Og jeg forstår da godt at trådstarter ikke vil tage imod deres tilbud. De skulle have givet det tilbud fra starten af!!

Men det der er allermest skidt, er at det jo ikke er alle forhandlere som læser med herinde, og skulle jeg så komme ud for en lignende hændelse med en sådan, så kan jeg ikke bare skrive herinde og så får de dårlig samvittighed og løser problemet.

Redigeret af furious jt - 03-September-2008 kl. 10:06
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 10:06

Du har muligheden for at vende en dårlig oplevelse til en god. eller ihvertfald en mindre dårlig. som kosmo12 siger. har du intet at tabe her. pga. det forstår jeg absolut ikke dit valg.

kender heller ikke omfanget af problemet med skærmen. det lyder næsten for mig som det er ubetydeligt siden du ikke vil give det en ekstra 100% gratisk chance her.

men fair nok hvis man ikke har tid og overskud, til at bruge så lang tid på et tv, forstår jeg det godt!

på den anden side burde alle sites og forhandlere tilbyde det godpris har gjort her første gang! der er sgu ingen der sender deres tv til rep for sjov!!!!

- så kunne de ihvertfald bedre forsvare de enormt høje elektronik priser i DK!

Redigeret af jrued - 03-September-2008 kl. 10:07
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu