recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min erfaring med GodPris... 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin erfaring med GodPris... 

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1263
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 10:36
Alt efter hvor gammelt dit TV er vil jeg da foreslå dig at kontakte importøren/producenten af dit TV her i DK.

Jeg har 2 gange fået ordnet mit LG TV af LG Nordic uden beregning da de har 2 års garanti. 1. gang var softwareopdatering og 2. gang fik jeg skiftet et kontrolboard.

Hvor..."diplomatisk" var du når du kommunikerede med GodPris? En sur kunde kan man hurtigt blive træt af hvis man får skældud, også selvom kunden egentlig har ret

PS: Periodiske fejl kan skyldes mange ting, f.eks. at der er støj i dine el-installationer eller antennekabel. Du skriver ikke hvilket signal fejlen optræder i, eller om det er helt generelt uanset hvilken kilde du benytter. er det både via HDMI, SCART, VGA osv. Prøv evt. at smide TV'et ind til naboen og se om fejlen også optræder der...

Redigeret af pilehave - 03-September-2008 kl. 10:42
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af TeknikTumpe TeknikTumpe skrev:

Jo, det kan du have ret i, men tilliden er brudt og jeg er nået til det punkt hvor jeg bare vil betale den regning som lovet, så jeg længere har noget med dem at gøre .

For såvidt kan jeg godt forstå dine principper, men jeg syntes bare ikke de er konstruktive i forsøget på at finde en løsning problemerne til trods.

Jeg er helt enig i andres indlæg om at deres tilbud skulle have kommet hurtigere.. en frustreret kunde skal man jo spotte tidligt i forløbet, i er jo tydeligvist nu løbet skævt af hinanden, også er det altid min filosofi at kigge på målet og arbejde for at nå det, også kan vejen nogle gange være underlig og kringlet, men når man målet så er det også fint nok.

Så jeg syntes da du skulle tænke over det, også sige til dig selv at du trods alt har fået skabt opmærksomhed om en problemstilling som ihvertfald godpris ikke har været forberedt godtnok på, ellers havde du jo ikke været utilfreds.

Men giv dem da chancen for at rette op på fejlen, jeg kunne forstå hvis det var 2 eller 3 gang du havde en konflikt at så var tålmodigheden opbrugt.

Finder de nu pludselig en fejl skal du jo heller ikke betale regningen for den første fejlfinding de giver jo lissom sig selv.

Men ok valget er dit.. jeg syntes bare man må være lidt stædig i forsøget på at nå målet om et fejlfrit tv.. og selvfølgelig uden en værksteds eller fragt regning for dig.

Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 14:36

Teknik Tumpe@

Jeg forstår til fulde din frustration. men nu er jeg også kvinde! Jeg har selv haft en lignende oplevelse med min computer. En md efter købet gik skærmen i sort, så jeg ringede til firmaet, som sagde jeg bare skulle komme med den, så ville de se på den.

Efter 3 dage ringede de og sagde at de ikke kunne finde fejlen, da den ikke gik i sort hos dem. Så derfor skulle jeg betale for den tid de havde brugt på det. Jeg blev edderspændt rasende og forlangte at få min computer uden regning, for der var jo garanti på.

Men der var ikke noget at gøre. Måtte betale 250 kr, hvilket var meget billigt, da de havde brugt 1½ time på den, sagde manden. De tilbød at sende skærmen til Belgien til firmaet for at finde fejlen, men jeg skulle selv betale fragten. Men det syntes jeg var noget fis at foreslå.

Fik dem til at skrive et stykke papir om at den havde været inde hos dem pga omtalte fejl, fordi det kunne bruges som bevisførelse i en eventuel sag inden for reklamationsperioden. Jeg har ikke rykket yderligere på sagen, da det er meget sjældent at skærmen går i sort.

Men det er så sikkert som amen i kirken, at jeg aldrig handler i den butik mere.

Redigeret af Kampus - 03-September-2008 kl. 14:37
Til top
TeknikTumpe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2007
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 20:56

Det kan godt være, at det virker temmeligt dumt at takke nej til tilbuddet, som kom efter jeg havde skrevet herinde, men på den anden side, så er pengene nu overført så de kan se dem på deres konto i morgen, og så er det et overstået kapitel ... Min manglende tillid og udsigten til igen at skulle undvære mit tv i x antal uger, da jeg hverken kan låne et, et andet sted eller har lysten til at købe et reserve gjode udfaldet af min beslutning, og så vil jeg selvfølgelig bare have det ud af verden, så jeg ikke længere har noget med dem at gøre.

Der var en som nævnte problemet med mit tv, og dertil kan jeg svare at det er en irriterende form for gennemsigtig streg/bjælke som er øverst i billedet 

http://imageload.dk/files/b46d70d7317b035ab7b7f8b4c8a62455.j pg

men den kan jeg undgå hvis jeg stiller billedet til panoramic eller 16:9, så jeg kan godt se tv indtil jeg får sparet op til til et andet  .

Redigeret af TeknikTumpe - 03-September-2008 kl. 21:06

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Selv en TeknikTumpe skal starte et sted"   
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Teknik Tumpe@

Jeg forstår til fulde din frustration. men nu er jeg også kvinde! Jeg har selv haft en lignende oplevelse med min computer. En md efter købet gik skærmen i sort, så jeg ringede til firmaet, som sagde jeg bare skulle komme med den, så ville de se på den.

Efter 3 dage ringede de og sagde at de ikke kunne finde fejlen, da den ikke gik i sort hos dem. Så derfor skulle jeg betale for den tid de havde brugt på det. Jeg blev edderspændt rasende og forlangte at få min computer uden regning, for der var jo garanti på.

Men der var ikke noget at gøre. Måtte betale 250 kr, hvilket var meget billigt, da de havde brugt 1½ time på den, sagde manden. De tilbød at sende skærmen til Belgien til firmaet for at finde fejlen, men jeg skulle selv betale fragten. Men det syntes jeg var noget fis at foreslå.

Fik dem til at skrive et stykke papir om at den havde været inde hos dem pga omtalte fejl, fordi det kunne bruges som bevisførelse i en eventuel sag inden for reklamationsperioden. Jeg har ikke rykket yderligere på sagen, da det er meget sjældent at skærmen går i sort.

Men det er så sikkert som amen i kirken, at jeg aldrig handler i den butik mere.

Jeg tror at du er den første kvinde som jeg er stødt på herinde, altså hvad jeg ved af, for man kan jo ikke altid se det på folks "nick"  .

Man føler sig lidt som en idiot, når varen kommer retur fordi der ikke kan konstateres nogen fejl, når man selv har kunnet se at der tydeligt var noget galt...

Jeg er da rigtigt glad for at høre at din pc ikke længere driller så meget mere, men du har ret i at det ikke er sjovt at skulle betale for det, og man bliver vred og frustreret, man skulle jo tro at enten reklamationsretten og en forsikring oveni skulle kunne dække...her kostede det mig lidt under de 500,- .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 07:45

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Teknik Tumpe@

Jeg tror at du er den første kvinde som jeg er stødt på herinde, altså hvad jeg ved af, for man kan jo ikke altid se det på folks "nick"  .

Man føler sig lidt som en idiot, når varen kommer retur fordi der ikke kan konstateres nogen fejl, når man selv har kunnet se at der tydeligt var noget galt...

Jeg er da rigtigt glad for at høre at din pc ikke længere driller så meget mere, men du har ret i at det ikke er sjovt at skulle betale for det, og man bliver vred og frustreret, man skulle jo tro at enten reklamationsretten og en forsikring oveni skulle kunne dække...her kostede det mig lidt under de 500,- .

Kampus er kun kvinde af sind, ikke fysisk

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 07:57

.......................

Nå' ja havad søren, jeg er selv det modsatte .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 09:02

.......................

Nå' ja havad søren, jeg er selv det modsatte .

den må du lige forklare.. så du er modsat, altså mand af sind og kvinde fysisk

Mvh

René
Til top
Heintze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2004
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 09:36

Jeg har kun rosende ord at sige om forhandleren godpris.dk

De har altid taget fat om ens henvendelse, enten med en ombytning eller afhjælpning af problemet, og som jeg har forstået er det også en vellidt forhandler hos producenterne i Danmark, måske lige LG og Samsung som prøver at styre priserne på markedet, og forhindre netbutikker i at sælge deres produkter, kan have noget imod godpris.dk.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 09:41

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

den må du lige forklare.. så du er modsat, altså mand af sind og kvinde fysisk

Ja, sådan noget lign. eller noget...

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Heintze Heintze skrev:

De har altid taget fat om ens henvendelse, enten med en ombytning eller afhjælpning af problemet-

Det kan du jo ikke skrive.. De har jo netop i dette tilfælde IKKE afhjulpet problemet fra starten..

Redigeret af furious jt - 04-September-2008 kl. 09:43
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af Heintze Heintze skrev:

De har altid taget fat om ens henvendelse, enten med en ombytning eller afhjælpning af problemet, og som jeg har forstået er det også en vellidt forhandler hos producenterne i Danmark, måske lige LG og Samsung som prøver at styre priserne på markedet, og forhindre netbutikker i at sælge deres produkter, kan have noget imod godpris.dk.

Det var også det som jeg havde hørt om dem, og derfor jeg i sin tid købte hos dem... men gør det ikke igen .

Hvad producenterne synes om dem tør jeg ikke sige noget om, da jeg ikke selv er sådan en, så jeg ved ikke hvad de tænker eller gør , og jeg kan jo kun tale ud fre egen erfaring.

Redigeret af TeknikTumpe - 04-September-2008 kl. 09:48

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu