Jeg forstår ikke helt hvad der menes med, at vi ikke har afhjulpet problemet fra starten. Hvad skal vi lige præcis gøre hvis vækstedet ikke finder nogen fejl og ikke kan se problemet - skifte panelet på en formodning? Det får jeg aldrig nogen leverandør til at acceptere. Jeg ved desuden at Elesco har haft en telefonisk dialog med kunden for at få problemet uddybet, men det har ikke bibragt til at de kan se fejlen. De har desuden bedt kunden om at komme direkte retur til dem hvis den oplyste fejl viste sig igen hos hende.
At TV´et tilsyneladende stadig havde en defekt blev jeg først gjort opmærksom på for nu 2 dage siden, efterfølgende forsøger jeg at "gyde lidt olie på vandene" og få konstateret uden beregning om det forholder sig sådan, men det er uden interesse.
Hvis jeg skal være helt ærlig føler jeg ikke, at vi har fejlet i denne sag, jo man kan måske sige at vi skulle have rykket for betalingen for længe siden for så var vi nok blevet bekendt med, at der åbenbart er et problem med skærmen - tankelæser er jeg desværre ikke
Afslutningsvis vil jeg sige husk nu på at en sag altid har to sider og det kan være meget svært at få alle aspekter frem i en sag via et forum som dette.