Simsalabim[DK skrev:
]Jeg talte med Otto i forbindelse med aftale om kalibreringen og eventuelt køb af BenQ W5000. Da vi fandt ud af, at W5000 ikke kunne passe i forhold til min kasteafstand gav Otto udtryk for, at Sony'en var et godt valg.
Jeg synes ikke, at det er fjollet at købe et produkt, som man ikke har set. Jeg har læst en masse reviews af Sony'en og så har jeg 14 dages returneringsret, hvis jeg køber projektoren i Danmark. Uanset hvad skulle det overrakse mig meget, hvis jeg var utilfreds med Sony'en.
Fordelen ved ikke at se en masse projektorer er, at man kan leve i lykkelig uvidenhed |
Er det du siger så ikke at give mig ret
Spørg Otto!
Og hvad er din argumentation for at synes at trådstarter bare skal købe det du købte uden at spørge en med en bredere viden end din?
No offense - men det ser altså ud som om du bare videregiver det råd du selv fik, på baggrund af at BenQ ikke passede til dig.
Hvad nu hvis denne situation er lidt anderledes?
Har du det fulde overblik over det? Jeg har ikke og derfor ville jeg spørge Otto.
Hvis trådstarter hellere vil leve i uvidenhed, så fred med det - men hvorfor er tråden så startet?