|
Min hjemmebio *UPDATE* |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du 14 år ?
Du ved vel hvad dit TV kan ellers slår man op i manualen/internettet, kan se du også har klistermærket på SR.
Prøv at tage dem af og du vi lse det bliver mange gange pænere.
Bortset fra klistermærkerne er det et ganske fint setup du har.
|
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Nej jeg er ikke 14 år
![]() Ja, det ved jeg godt. Det bliver da ikke mange gange pænere ved at tage dem af? Synes også selv det ser meget fint ud
![]() |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Jeg er generelt ligeglad med klistermærker, men her sidder klistermærket jo og afskærer øverste venste hjørne af skærmen.. DET MÅ DU DA BLIVE GENERET AF!
|
|
![]() |
|
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Klistermærket står perfekt til vægfarven og avantgarde opsætningen af baghøjttalerne! ... Har du overvejet at skrive Hornsleth midt på skærmen?
|
|
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Typisk dansk - man må ikke "stikke ud"
![]() |
|
![]() |
|
Andy666 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 89 |
Ja jeg synes sgu det er et sweet setup! Er total misundelig over at du både har XBOX og PS3! Bare det var mig :-)
Og lad bare det klistermærke være hvis du synes det cool. Skid hul i hvad andre siger ;-)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() Og et lækkert setup, som dn glade ejer kan få stor fornøjelse af ![]() Redigeret af Hother - 19-November-2011 kl. 15:09 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Hehe det er også lækkert at have begge dele, bliver brugt meget tit
![]() Og ja, jeg bestemmer selv det med klistermærket.
|
|
![]() |
|
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Typisk kvinder - Alle behøver ikke være rygklappere Redigeret af Energyzhig - 20-November-2011 kl. 18:06 |
|
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
|
|
![]() |
|
elsaek ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
Fuck noget klamt fusk du har lavet der.. Syntes din smag for omsætning af hifi er unden smag. Må sige du er i top 3 over det grimeste jeg har set her inde..
Sorry for mit sprog brug men syntes det er latterligt at uploade sådan noget her inde.. PS. Få fat i et vaterpas til de højtaler. |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Elsaek Hehe, hæng i det mindste højttalerne lige mester, og finde en anden farve til rummet.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Kære ELSAEK
Og jeg syntes at dit indlæg er i TOP1 over de dummeste kommentarer jeg har læst herinde. |
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |