|
Min hjemmebio *UPDATE* |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det folk prøver at sige er vel blot at du med små midler kan skabe en bedre visuel oplevelse. Om du så ønsker det er en anden snak :)
|
|
![]() |
|
Michaelds ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
+1 Er fuldstændig enig. Afskyligt setup, fuldstændig smagløst og mangel på stil. - Pil nu det skide klistermærke af skærmen. (Og de gælder iøvrigt også de andre der har skrevet i tråden). - Har du sat baghøjtalerne op uden vaterpas? De sidder jo mega skævt! - Få rummet malet, kan være farven var moderne i 80'erne - men den tid er forbi. |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
NEJ NU MÅ I SGU UNDSKYLDE MIG
hva farve han har på vægen er vel op til ham
|
|
![]() |
|
elsaek ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
Ning tak for min top1 plads den er jeg glad for. Glæder mig frem over til at nyde de lidt sjove hifi setup så man finder i ny og næ. Og mon ik vi støder på hinanden her inde når du skal forsvar sådan et setup igen.
PS. Tak for de ærlige mening Ning. |
|
![]() |
|
Morten812 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Status: Offline Point: 43 |
Smag og behag er som bekendt forskellig.. :-)
|
|
Panasonic TX-P50V20
DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925 |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
HAHAHA!!! elsker mundhuggeri |
|
![]() |
|
Thomasjn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 48 |
Nu har jeg godt nok ikke meget erfaring med Recordere.dk's forum endnu, men jeg har ikke stødt på nogle krav om hvordan ens hjemmebio skal se ud, før man kan uploade den hertil.
Jeg har antaget at sektionen "Min Hjemmebio" er en sektion hvor man kan vise/fortælle om sin hjemmebiograf. Om det er en dedikeret hjemmebiograf med highend projektor og højtalere osv. eller om det er 5.1 bilkasættet + en 32" fladskærm er jo så underordnet. Jeg sætter stor pris på at folk vil vise hvordan deres hjemmebio er udformet. Desunden oplever jeg at Kralle er tilfreds, hvilket klart er det vigtigste! |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Vel formuleret Thomasjn, jeg er helt enig.
Det er netop forskellighederne der gør det hele lidt mere spændende at læse. Man kan da sagtens være uenig i de valg en bruger har gjort, men der er da absolut ingen grund til at latterliggøre folk bare fordi de ikke har samme smag som en selv |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Morten812 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Panasonic TX-P50V20
DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925 |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Michaelds, Elseak og den tredje knallert .. Kan i ikke bare fise herover istedet?
http://avforum.no/minhjemmekino/memberlist.php?order=vurdering Evt. Upload jeres grej eller mangel på samme - de bliver sikkert vildt imponeret.. Redigeret af Therien - 19-Januar-2012 kl. 18:51 |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
OleSeberg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Jeg er helt enig med Morten, Ning og Thomas.
Jeg synes din Bio er fin og tak fordi du vil dele den med os. Du få garanteret rigtig mange gode timer ud af den. ![]() Dem, som synes at en bio, som denne ikke er fin nok, vil jeg da råde til at opsøge AVSForum eller lign. Der er vist en del bioer til over 500K, som de kan sammenligne sig med ![]() Redigeret af OleSeberg - 24-Januar-2012 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Come on!Hvor følsomme er folk lige? Hvis man viser sin bio frem må man
sgu da tage imod ros lige så godt som kritik. Med det sagt er jeg
selvfølgelig tilhænger af at der skal være en ordentlig tone på forum!
Ikke et ondt ord om Kralle7800, der har taget både ros og kritik helt fint, men hans barnepiger burde tage en chillpill imo. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |