|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
jonas47 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 246 |
![]() |
|
Tak, og ja, man kunne jo godt tænke sig et dedikeret rum, som dit, hvor man ikke skal indgå kompromi med indretning... Dog ved jeg ikke om jeg ville få det brugt så meget, når det ikke er en del af vores fællesrum
Der er forretning nedenunder, som kun er åben på aftale, dvs ingen underbo om aftenen
![]() Jeg ved faktisk ikke hvor meget sådan en buttkicker går i gulvet? Man kan jo KUN mærke den når man sidder i sofaen. Ikke engang når man står på gulvet ved siden af er der vibrationer... Du kender måske til om den laver "nabolarm"? ![]() Redigeret af jonas47 - 20-August-2011 kl. 19:50 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er købt i Idé-møbler. Den er ikke at finde på deres hjemmeside, men kæresten og jeg så den tilfældigvis ved et rundkig i butikken i Esbjerg. De har vist også forhandlet den i sort ved Bo Bedre.
|
||
![]() |
||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
|
Fin lille sub
![]() Redigeret af Therien - 21-August-2011 kl. 03:54 |
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
![]() |
||
jcool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
|
Super lækkert setup der !!!
![]() Men, hvordan er det med blank sort fronter + center. Går projektorlyset ikke ind og reflekterer af dem hele tiden ?? mvh. jcool
|
||
![]() |
||
Michaelds ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
![]() |
|
Virkelig et elegant setup, meget stilfuldt. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvor lampen er købt henne? (Den der hænger fra loft til lige over gulv) Det ser da alt for fedt ud..
|
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
Nåh ok så er jeg meget mere rolig ![]() Ved faktisk heller ikke hvorledes vibrationerne forplanter sig fra en buttkicker da jeg aldrig har prøvet det. Men min forstilling om buttkickere er at deres formål er at få det hele til at hoppe og danse, lidt i stil med hvis jeg fyre frekvensen helt ned på mine subs og helt op med volumen. Så begynder dvderne at bytte plads på reolen og gardiner trækker sig selv fra ![]() |
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
.
Redigeret af jonas47 - 20-August-2011 kl. 23:08 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak
![]() Så underligt som det lyder, så er det ikke et problem overhoved... Måske fordi at rummet er helt hvid, og at alle vægge alligevel bliver mere eller mindre lyst op
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker og bukker
![]() Lampen er købt i Idé Møbler (man kan også få ledningen i andre farver), hvor selve glødepæren er købt i Bahne
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den får også sofaen til at bevæge sig ganske meget, MEN de andre ben er stablet op på nogle bløde gummifødder der medfølger. Det hele bliver derfor godt isoleret fra gulvet. Selve rummet bliver ikke påvirket overhovedet, men når man sidder i sofaen føles det ligesom du faktisk beskriver ovenfor. Det er som om at der er mega meget smæk på de lavfrekvente toner
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Vibrationerne går i sofaen og ikke gulvet. Jeg har også en Buttkicker, Jonas47 har faktisk købt den efter en demo hos mig ![]() Redigeret af Iron Man - 21-August-2011 kl. 09:34 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |