recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min nye hjemmebio (Onkyo & B&W)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin nye hjemmebio (Onkyo & B&W)

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Rigtig flot stueprojektor løsning.

Dog føler jeg lidt med din underbo ifht  buttkickeren, det må da være ultra belastende at hører på når man ikke selv er med til at se filmene.

Tak, og ja, man kunne jo godt tænke sig et dedikeret rum, som dit, hvor man ikke skal indgå kompromi med indretning... Dog ved jeg ikke om jeg ville få det brugt så meget, når det ikke er en del af vores fællesrum

Der er forretning nedenunder, som kun er åben på aftale, dvs ingen underbo om aftenenWink 
Jeg ved faktisk ikke hvor meget sådan en buttkicker går i gulvet? Man kan jo KUN mærke den når man sidder i sofaen. Ikke engang når man står på gulvet ved siden af er der vibrationer... Du kender måske til om den laver "nabolarm"?LOL

Redigeret af jonas47 - 20-August-2011 kl. 19:50
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af Allan Hansen Allan Hansen skrev:

Hvor har du købt tv bordet?

Det er købt i Idé-møbler. Den er ikke at finde på deres hjemmeside, men kæresten og jeg så den tilfældigvis ved et rundkig i butikken i Esbjerg. De har vist også forhandlet den i sort ved Bo Bedre.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 17:14
Fin lille sub Wink Ville ønske jeg kunne placere min bedere.

Redigeret af Therien - 21-August-2011 kl. 03:54
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
jcool Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2010
Sted: Denmark
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 17:24
Super lækkert setup der !!!Wink
Men, hvordan er det med blank sort fronter + center. Går projektorlyset ikke ind og reflekterer af dem hele tiden ??
mvh.
jcool
Til top
Michaelds Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2010
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 18:42
Virkelig et elegant setup, meget stilfuldt. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvor lampen er købt henne? (Den der hænger fra loft til lige over gulv) Det ser da alt for fedt ud.. 
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af jonas47 jonas47 skrev:

Min udlejer har en Piano-forretning nedenunder, der kun er åben på aftale, dvs ingen underbo om aftenenWink 
Jeg ved faktisk ikke hvor meget sådan en buttkicker går i gulvet? Man kan jo KUN mærke den når man sidder i sofaen. Ikke engang når man står på gulvet ved siden af er der vibrationer... Du kender måske til om den laver "nabolarm"?LOL

Nåh ok så er jeg meget mere rolig Smile 
Ved faktisk heller ikke hvorledes vibrationerne forplanter sig fra en buttkicker da jeg aldrig har prøvet det. Men min forstilling om buttkickere er at deres formål er at få det hele til at hoppe og danse, lidt i stil med hvis jeg fyre frekvensen helt ned på mine subs og helt op med volumen. Så begynder dvderne at bytte plads på reolen og gardiner trækker sig selv fra Wink

Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 19:53
.

Redigeret af jonas47 - 20-August-2011 kl. 23:08
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af jcool jcool skrev:

Super lækkert setup der !!!Wink
Men, hvordan er det med blank sort fronter + center. Går projektorlyset ikke ind og reflekterer af dem hele tiden ??
mvh.
jcool

Mange takWink
Så underligt som det lyder, så er det ikke et problem overhoved... Måske fordi at rummet er helt hvid, og at alle vægge alligevel bliver mere eller mindre lyst opLOL Kunne være at jeg lagde mærke til det, hvis det hele var placeret i et rum med lysabsorberende vægge.
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af Michaelds Michaelds skrev:

Virkelig et elegant setup, meget stilfuldt. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvor lampen er købt henne? (Den der hænger fra loft til lige over gulv) Det ser da alt for fedt ud.. 

Takker og bukkerSmile 

Lampen er købt i Idé Møbler (man kan også få ledningen i andre farver), hvor selve glødepæren er købt i BahneWink Kæresten og jeg synes det var en sjov løsningen, i stedet for en normal standerlampe, plante eller lignende... Et eller andet skulle der næsten være, når der nu hænger et 40" i den anden sideBig smile
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 23:32

Oprindeligt skrevet af jonas47 jonas47 skrev:

Ved faktisk heller ikke hvorledes vibrationerne forplanter sig fra en buttkicker da jeg aldrig har prøvet det. Men min forstilling om buttkickere er at deres formål er at få det hele til at hoppe og danse, lidt i stil med hvis jeg fyre frekvensen helt ned på mine subs og helt op med volumen. Så begynder dvderne at bytte plads på reolen og gardiner trækker sig selv fra Wink

Den får også sofaen til at bevæge sig ganske meget, MEN de andre ben er stablet op på nogle bløde gummifødder der medfølger. Det hele bliver derfor godt isoleret fra gulvet. Selve rummet bliver ikke påvirket overhovedet, men når man sidder i sofaen føles det ligesom du faktisk beskriver ovenfor. Det er som om at der er mega meget smæk på de lavfrekvente tonerTongue Og JA, det er lige så sjovt som det lyderThumbs Up
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Fin lille sub Wink Ville ønske jeg kunne placere min bedere.

Hvordan er din da placeret? Indretningsmæssig står min jo perfekt, men ville da hellere have haft den op til front for at få noget mere tryk fra den. Ser ud til at du har samme slags som min. Hvordan synes du den præstere? Jeg synes virkelig at det er en lille kraftkarl, som er svær at tvinge i knæSmile
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 09:34

Vibrationerne går i sofaen og ikke gulvet. Jeg har også en Buttkicker, Jonas47 har faktisk købt den efter en demo hos mig LOL. Man kan sidde i sofaen og så føles det som som om hele lokalet er ved at brase sammen, men stiller man sig 1 meter fra sofaen kan man ikke mærke noget.

Redigeret af Iron Man - 21-August-2011 kl. 09:34
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu