|
Min nye onkyo TX-NR 609 Mums |
Besvar | Side <1 789 |
Forfatter | |
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ah okay, så jeg skal ikke købe de der bananstik eller sådan noget?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24753 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan godt bruge bananstik, men hvis du ikke render og flytter den i tide, og utide, så ville jeg bare skrue dem i.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg siger mange tak :>
|
|
bigdane
Ny bruger Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Esbjerg/Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var der noget med at man kunne høre internetradio på Onkyoen.
altså de danske stationer P3?! Har lige set den til 2.995,- så jeg tror det er nu jeg skal investere... |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24753 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er noget internet radio på. Om den kan tage p3, det ville jeg tro, men ved det ikke. Det er ikke noget jeg bruger.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må sige fra mig selv af, at du vil få en rigtig god reciver i denne her.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
bigdane
Ny bruger Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Esbjerg/Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for tjekket, jeg er vist ved at være moden til den investering.
Glæder mig virkelig til at se hvad det er for et kraftværk.
|
|
Besvar | Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |