|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
princess26 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 04-Juli-2010 kl. 14:43 |
nogle som kan fortælle mig hvad der er galt med min ps3? jeg kan godt komme ind i menu m.m, men den vil ikk læse nogle spil el film
![]() ![]() ![]() garantien er udløbet for kort tid siden, hvilken jo er typisk.
|
|
princess26
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
ØV - jeg har selv været ude for det samme... det blev en bytter (<2 år), så det ser lidt skidt ud for din. |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Kan den spille CD og/eller DVD?
Hvis ja, så skyldes det desværre nok, at laseren (den blå - den til BluRay) er røget. Det er desværre ikke en helt unormal ting på PS3'ere, at de mister den blå laser. Der blev for nylig skrevet om en forretning på Amager (mener jeg), som kan udskrifte PS3 BluRay drev for en billigere penge end at købe en ny PS3. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
princess26 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 21 |
![]() |
hey HeartWare.
har du evt et link til den på amager el et link hvor jeg kan læse om den?
|
|
princess26
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Sønnen har en PS3 slim 120gb. der er 8mdr. med lign fejl. Her kan jeg ikke få skiven ud og den vises ikke i XMB menu, men det viser sig nu at det er periodisk, for det er sket et par gange at det er lykkes af få lys i den blå diode samt at kunne eject spillet eller forsætte med at spille, det sket med forskellige spil så det er ikke kun ved en og samme skive det sker med. Men den skal nok sendes ind, den køb i el-mutanten så mon ikke der går 1-3 måneder før den er færdig rep.
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Er du fingernem, kan du købe en løs laser og selv installere den i din PS3. Så er du fri for at bruge 1000kr. på en rep.
Jeg har lige bestilt en KES-400A laser (400AAA er hele modulet med ophæng), som passer til min 40GB PS3 fra nov. 2007. Jeg købte laseren via eBay til ca. 300kr. inkl fragt. Jeg har endnu ikke monteret den, da jeg ikke har modtaget pakken endnu, men jeg skal nok komme med en opdatering. Normalt frarådes man at sætte Blu-ray spil (især GTA IV) og film på pause i længere tid samt at spole frem og tilbage, da det vil slide utroligt meget på laseren. Redigeret af Ukke - 04-Juli-2010 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
![]() |
ukke... er lidt bange for at komme til at ødelægge den helt
|
|
princess26
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Det kan jeg godt forstå. Så kan du tage kontakt til http://www.neverboot.dk De skifter laser og tester den for ca. 1000kr. (eksklusiv fragt). Mener også der er et andet værksted, som gør det til ca. 700-800kr (ekskl. fragt). |
|
![]() |
|
![]() |
dem der gør det for 700-800kr har du et link til dem?
|
|
princess26
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Har ikke lige læst alle beskederne, men har du tjekket om det ikke bare er din HDD der er korrupt..?
|
|
![]() |
|
![]() |
steffen
jeg ved ikk hvad det er der er galt med den, jeg ved at jeg komme ind i menu og sådan, men at den ikk vil kører nogen form af spil el film.
den er prøvet at blive gendannet men det hjalp ikke
|
|
princess26
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er helt sikkert BR-laseren, som er røget. Det er ikke unormalt. Især ikke hvis man spiller 24/7 og gør de ting jeg skrev før.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |