|
Mine hylder og reoler - nu med figurer |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | ||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den er lidt halvdyr, host ...... $954.45 (inkl porto) + 1600 kr i told ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
|
Hvad med en der kan skyde?
![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Den var da noget kun billigere
![]() |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Av, det er godt nok fristende.
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
MaVa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 132 |
|
Rigtig flot samling.
|
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
|
vildt flot.. det er lige mig.... hvor har du købt de skabe
|
||
![]() |
||
|
Skabene er såmænd fra Ikea:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90136688 http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10011055 |
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
|
Var det dig der var med i "Hvad bruden ikke ved" ? vedkommende havde ihvertfald samme skabe og samlet også på film figurer som dig.
Redigeret af Aim - 04-September-2010 kl. 09:06 |
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
|
tak
|
||
![]() |
||
|
Nej, det var ikke mig. Jeg har endnu til gode at opleve et tv-program jeg kunne tænke mig at medvirke i. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |