recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mine Indlæg funktionen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMine Indlæg funktionen?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Tak for det, det var lige det jeg efterspurgte.. Bortset fra min browser ikke fatter at man går tilbage til siden, så jeg skal foretage søgningen hver gang jeg skal ind i "mine indlæg". Men nu kan jeg da i det mindste finde mine gamle indlæg:)

Hvilken browser anvender du?
Med IE8, hold Ctrl nede og klik på indlæg (evt. sidenummer ved flere sider i tråd), så åbnes indlæg i ny fane, og søgeliste er stadig i oprindelig fane.

Mvh JørgenT
Safari, den har generelt lidt problemer når man søger på en side.. Men ja kan self lave den der cmd + klik
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1958
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

hos mig tager det link mig bare ind på søgesiden. Her skal man så selv krydse "Medlems Navn Præcist sammenfald" af og så udføre søgningen. Det er nok lidt dovent af mig, men jeg synes det er for meget at skulle bare for at finde sine egne indlæg. Altså i forhold til hvor nemt det var før.

Hvis jeg klikker på skrivebordslink til søgefunktion (oprettet fra et af mine egne indlæg), skal jeg da kun klikke på "Start søgning"
Ikke noget med at krydse af ?
Men det er måske et problem ved delvis brugernavne sammenfald ?

Mvh JørgenT

Lige præcis. Jeg får også alle mulige indlæg med folker der maxer sin båndbredde ud osv. LOL
Desuden udløber søgningen meget hurtigt, og så skal man forfra. Jeg ved ikke om det er en browser-ting. Jeg bruger Safari.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Optimator Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2010 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Der findes da en nem måde at gøre det på. Vælg et hvilket-som-helt-indlæg. På den lille trekantpil ved siden af navnet på den person, der har skrevet indlægget vælges 'Find Medlems indlæg'. Skriv så dit eget navn 'cgmand'  i stedet for det oprindelige navn og tryk på søg...

Tak for den! Det er vist den hurtigste metode pt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu