Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
mureren
Guld medlem
Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 19:10 |
Palleba skrev:
Til "mureren" !
Dette havde også været en dejlig VHS-maskine at have, da de klarer HDTV på VHS-bånd. :) Kan se den står til salg i en News-gruppe. Hvad vil du have for dem? :)
|
Ikke voldsomt meget :)
Jeg tror faktisk det er den første elektroniske ting jeg har ejet der bliver mere og mere værd (op til et punkt!), men who cares!
Hvis du vil købe den, kan du hente den for 750 kr. i Silkeborg.
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
|
|
Palleba
Bruger
Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Point: 115
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 19:25 |
Potter skrev:
Selv tak. Er der stadig noget der hedder Sørvags radio handel der oppe?, tror jeg nok det hed? |
Ja, der var en der hedder:
Sørvágs Radiohandil
v/Regin Leonsson
Bakkavegur 43
380 Sørvágur
Tel: 332614
Faks: 333614
Men jeg tror den er lukket. Hvosfor spørger du om denne? Har du været her oppe? :)
|
|
Palleba
Bruger
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 19:30 |
mureren skrev:
Palleba skrev:
Til "mureren" !
Dette havde også været en dejlig VHS-maskine at have, da de klarer HDTV på VHS-bånd. :) Kan se den står til salg i en News-gruppe. Hvad vil du have for dem? :)
|
Jeg tror faktisk det er den første elektroniske ting jeg har ejet der bliver mere og mere værd (op til et punkt!), men who cares!
Hvis du vil købe den, kan du hente den for 750 kr. i Silkeborg. |
Det var nu MEGET billigt, men det bliver lidt svært at afhente den, da jeg bor på Færæerne. Men jeg ville nu gærne have den...
|
|
mureren
Guld medlem
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 19:57 |
Palleba skrev:
mureren skrev:
Palleba skrev:
Til "mureren" !
|
Hvis du vil købe den, kan du hente den for 750 kr. i Silkeborg. |
Det var nu MEGET billigt, men det bliver lidt svært at afhente den, da jeg bor på Færæerne. Men jeg ville nu gærne have den...
|
Ja du får mig altså ikke til at æde fragt-omkostningerne til Færøerne :-)
Har du ikke familie i Jylland der evt. kan hente den?
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
|
|
mureren
Guld medlem
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 20:08 |
Inkl. fragt til Færøerne vil den koste dig 1.075 kr.
Det er da i grunden ikke så voldsomt :-)
(men så varer det også mellem 5 og 10 dage før du har den)
Redigeret af mureren - 28-December-2009 kl. 20:09
|
Mvh. Mureren
|
|
Potter
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 21:01 |
Palleba skrev:
Potter skrev:
Selv tak. Er der stadig noget der hedder Sørvags radio handel der oppe?, tror jeg nok det hed? |
Ja, der var en der hedder:
Sørvágs Radiohandil v/Regin Leonsson Bakkavegur 43 380 Sørvágur Tel: 332614 Faks: 333614
Men jeg tror den er lukket. Hvosfor spørger du om denne? Har du været her oppe? :)
|
Tilbage i firserne leverede jeg store parbolskærme etc. til ham, men jeg husker ham ikke som Regin, men som Nils, men jeg husker nok forkert. Kan huske at det var et helved med toldpapir og at få det der op med fragtskibet inden fra frihavnen, kan det passe at i havde omkring 70% told på tv/ udstyr, der var et eller andet der havde megahøj afgift på der oppe? Måske jeg også husker forkert, det er jo nogle år siden.
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
avh
Guld medlem
Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 21:26 |
Har dit kamera ikke et egnet output, f.eks. USB, firewire eller s-video??
Hvis det er tilfældet kan indholdet overspilles med egnet software/hardware til en PC og administreres derfra...
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
justrace
Guld medlem
Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 23:34 |
>Mureren: Husk at lægge et lille "familieagtigt" brev med, og "mange tak for lån", så kan det være tolderne regner det for "ikke import". :)
|
|
Mikkel A
Junior bruger
Oprettet: 06-Maj-2009
Point: 44
|
Sendt: 29-December-2009 kl. 16:41 |
Vi har et par af de omtalte Sony DSR 11 DV-cam båndmaskiner, som vi gerne vil sælge. Er du interesseret i det? Nypris ligger vist på 15.000 ex moms, men du kan købe vores til 4000.
Send mail til: mikkel.aude(a)koncern.dk
|
|
Palleba
Bruger
|
Sendt: 29-December-2009 kl. 18:42 |
mureren skrev:
Inkl. fragt til Færøerne vil den koste dig 1.075 kr.
Det er da i grunden ikke så voldsomt :-)
(men så varer det også mellem 5 og 10 dage før du har den) |
Ang. dette, kan du kontakte mig på (Email er slettet), så kan vi skrive videre derfra vedr. VHS-maskinen.
Redigeret af Palleba - 30-December-2009 kl. 04:46
|
|
Palleba
Bruger
|
Sendt: 07-Januar-2010 kl. 09:56 |
Mikkel A skrev:
Vi har et par af de omtalte Sony DSR 11 DV-cam båndmaskiner, som vi gerne vil sælge. Er du interesseret i det? Nypris ligger vist på 15.000 ex moms, men du kan købe vores til 4000.
Send mail til: mikkel.aude(a)koncern.dk
|
Er det sikkert at disse maskiner kan afspille de MiniDV videobånd man optager med de lille hjemmevideo kamera'er? Fordi de bånd vi bruger er 60/90 minutter i længde, men der står spec. til disse maskiner at de afspiller MiniDV op til 40 min.?? Der står:
Standard & Mini Cassettes - Standard size provides a recording time
of up to 184 minutes, while the mini size provides up to 40 minutes. |
MVH Palleba
|
|
Mikkel A
Junior bruger
Oprettet: 06-Maj-2009
Point: 44
|
Sendt: 07-Januar-2010 kl. 10:08 |
Ja, det er sikkert.... men når du siger 90 min på et MiniDV bånd tænker jeg straks LongPlay (LP) hvilket for mig altid vil være en dødssynd at optage i, da MiniDV i forvejen er et så voldsomt komprimeret format at det i hvertfald ikke bliver bedre af at blive optaget på denne måde. Hvis vi snakker LP optagelser, må jeg blive dig svar skyldig. Der mener jeg kun at man kan bruge kameraet som afspiller... og måske en konsum maskine. DSR 11 er jo netop en professionel maskine, hvor LP aldrig vil komme på tale... mm nogen gør det ved en fejl, som faktisk er sket alt for ofte
|
|