|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | |||||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||||
![]() |
|||||
mvh PSSO
|
|||||
![]() |
|||||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||||
Bundkortet findes nu på edb-priser - http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=429623
|
|||||
mvh PSSO
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Fandt lige denne test af bundkortet - http://www.tweaktown.com/reviews/1308/1/page_1_introduction/ index.html
|
|||||
mvh PSSO
|
|||||
![]() |
|||||
henrik.aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||||
Hej. Undskyld, at jeg måske stiller et dumt spørgsmål. mvh |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hvilket operativ system benytter du ? |
|||||
mvh PSSO
|
|||||
![]() |
|||||
henrik.aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||||
Server 2008 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Det samme benytter jeg (altså RTM versionen) og uden problemer. Under opstart har jeg ,ved at taste "tab", defineret et raid 1 sæt, som Server 2008 så ser som en disk. Under Windows kan jeg se følgende:
|
|||||
mvh PSSO
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Sådan ville jeg også mene, at det skulle være, men jeg får en fejl hver gang jeg vil create arrayet inde i den utility, som kommer frem ved at trykke 'tab'. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
En hurtig update: Jeg har lige monteret to andre diske (Seagate 500 GB), og så virker det bare fint - selvom begge mine WD diske virker fint, og er testet ok med WD's tool, er der tilsyneladende et problem når de skal køre Raid... mvh Henrik |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Skummelt |
|||||
mvh PSSO
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Lørdagsupdate: Efter at have modtaget en ny WD 1TB disk spiller det bare - den er netop i færd med at lave Raid1 array på de to 1TB diske ![]() Nu er jeg bare helt tilfreds med min nye mini-server! mvh Henrik |
|||||
![]() |
|||||
brafi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
||||
Hej Henrik. Hvor har du købt dit kabinet henne? Det lader nemlig til at det er gået i restordre i tyskland og kan ikke finde nogen forhandler i DK? Hvad med motherboardet? Kender du et sted, hvor de har det hele hjemme? |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |