|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | ||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
![]() |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Kan også købes http://www.mini-itx.com/store/ men forsendelses omkostningerne fra England |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
brafi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Skal man ikke betale dansk told (hvis pakken bliver taget i tolden altså), når man køber noget fra eks. england/tyskland?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
nix - ikke inden for EU Redigeret af PSSO - 08-Marts-2008 kl. 11:15 |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
henrik.aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Jeg købte netop kabinet og bundkort dér. Bestilte fredag eftermiddag, og pakken dukkede op tirsdag formiddag. mvh Henrik Redigeret af henrik.aalborg - 10-Marts-2008 kl. 10:51 |
||
![]() |
||
brafi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Okay.
57,60 Euro er også temmelig meget at slippe for fragten. Men ved at getmore får kabinettet på deres hjemmeside, fra på mandag af, så må nok hellere vente og se hvad de skal have for det. :d Redigeret af brafi - 08-Marts-2008 kl. 11:30 |
||
![]() |
||
![]() |
|
fik en pris fra shg.dk i starten af januar Har fundet en leverandør prisen er dog noget pebret, 3199,-
|
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så har jeg modtaget kabinettet og motherboardet, men kan ikke finde harddiskene under winXP installationen. :(
Jeg har prøvet at hente alle en masse drivers fra viatech.com men det lader ikke til at de kan genkende raid5-arrayet. :( Jeg kan heller ikke få mine to blæsere til at køle harddiskene. Skal de ikke bare tilsluttes de to små stik, som passer til blæserne? (Mine vil ikke virke. :() |
||
![]() |
||
![]() |
|
XP har ikke direkte support for SATA. Tryk F6 under XP inst. og load drivere. Er beskrevet på VIA hjemmeside. Blæserne skal ikke tilsluttes bundkortet, men direkte til strømforsyningen. |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
![]() |
|
tak for det. Men kan ikke loade driverne ind, da jeg ikke har noget floppydrev. Har prøvet med en boot-cd, med driverne tilføjet, men så får jeg bare den velkendte Micro$oft-blå-skærm frem. ;(
Har også på fornemmelsen at controlleren ikke kan håndtere raid-arrays større end 2 TB. Løsningen blev Debian Linux, med software raid5 samt 2x2 partitioner med raid1. |
||
![]() |
||
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
hej,
har lige et par spm. som jeg håber du kan hjælpew mig med. jeg kan se at der kun er en ramklods i serveren. er det fordi der ikke er plads til den anden pga. det optiske drev eller? ang. raid: jeg regner med at det er software raid du kører. hvilket program bruger du? kan man skifte fra raid1 til raid5 når man får købt den 3. disk Redigeret af Business101 - 24-Marts-2008 kl. 17:51 |
||
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1
KEF KHT2005.2 Dreambox dm500-s, Popcorn Hour Windows Home Server SB3 og Squeezebox Duet |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er plads 2 stk. RAM moduller. Jeg har brugt et 2GB modul, så er der plads til et 2GB modul mere, hvis det skulle blive nødvendigt. Jeg bruger hardware raid (1) og der er ikke support for raid 5, men for stripping og spare. |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |