|
Mit første år med OLED |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er dog ikke en begrænsning pga opløsning på TV'et, men pga størrelsen. Det ser lige dårligt ud på et 50" 720p, et 50" 1080p eller et 50" 2160p. |
||||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har 4k og en Blu-ray afspiller? Det er sjovt nok den der viser 4k film på skiver?
|
||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||||
claussor
Bruger Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja og? Jeg skriver de fleste der køber en 4k har ikke en. Du tilhører mindretallet:).
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Netop. Og selvom mit tv nu er 10 år gammelt (mindst) så er der fra før der var noget der hed 4K, men alligevel har jeg en Blu-ray afspiller. Min helt egen lommefilosofiske mening er at har man et 50+” tv og stadig ser DVD, sidder man enten ufatteligt langt fra sit tv, eller er ikke voldsomt kritisk med billedgengivelsen på sit tv..... Klaus
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Glad for at du kalder det en lommefilosofi. Sådan behøver det ikke at være som du antager. Jeg ser ikke sjældent stadig DVD. Og min oplevelse er ikke som du beskriver. Mine DVD´er er nogle som jeg holder meget af. Jeg ved at det er DVD, og forventer derfor ikke, at billede kvaliteten er som ved en Blu-Ray. Det gør dog ikke min glæde mindre ved gensyn af mine DVD er. At billede kvaliteten så er steget en kende i takt med bedre AV-udstyr, er så en anden sag.
Redigeret af Hother - 24-September-2018 kl. 13:54 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Glemmer du alle dem der har en Playstation ? eller er det fordi du ved af Sony har fjernet den funktion ?? |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
claussor
Bruger Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fordi man har en Playstation betyder det ikke at man bruger den til at se bluray på. Selvfølgelig er procentdel anderledes for brugerne her på recordere.dk men spørger du de 10 seneste 4k købere i fx. Elgiganten eller Bilka så er jeg ikke i tvivl om at flertallet ikke har en bluray/PS og heller ikke har intentioner om at få det. Derfor kan man stadig have glæde af de landvindinger som bl.a. 4k bringer i udvikling. |
||||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvorfor snakker I om PS4? Den kan ikke vise UHD BD. Det er kun Xbox One S og X der kan det.
|
||||
Furry
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men det betyder af man er med i gruppen af Personer der har en Blue Ray afspiller stående Jeg gætter på af hvis man spørger de 10, så vil 6 af dem svare af de ikke købte det fordi det havde 4K utroligt mange streamer i dag, og der er utroligt få der har en forbindelse der kan trække et 4K signal, så bortset fra nørder som dem der herinde, tror jeg ikke rigtigt af de der landvindinger er kommet ud i landet, og mange ser stadig HD som det DR bliver sendt i, og Netflix HD |
||||
|
||||
Furry
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vi snakker om BlueRay (du ved det der format med de mørke skiver der kom alt for sent) |
||||
|
||||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
@furry
Du mener formodentlig BluRay 😆
|
||||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vi forstår jo godt, hvad der menes.
|
||||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |