recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit waoo driller!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit waoo driller!

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
kws Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kws Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mit waoo driller!
    Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:44
Jeg har en del af mine kanaler der kun vil vise de første 2-4cm af toppen af billedet resten er bare sort.

Er der andre der oplever dette?
Til top
Michael404 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael404 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 23:05
Har du prøvet at genstarte boksen?
Og dit tv står til at køre PAL? 
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Til top
kws Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kws Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 06:51
Ja det er prøvet. Jeg slukker boksen hver dag. Den kører pal og 50hz
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Aarhus, DK
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jubas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 08:33
Du skriver ikke så meget om hvilken box eller stik type du bruger. PAL bruger man til analoge forbindelser/scart.
Nå men hvis det ikke virker med HDMI så prøv med scart, så har du i det mindste et billede. Det giver også supporteren en fornemmelse af hvor fejlen er.
Til top
kws Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kws Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 09:44
Det er iptv gennem htpc. Via hdmi
Til top
Michael404 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael404 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 13:20
Der er nok stor chance for at det er opsætning af den htpc (media center? ) der skal roedes med. Og den står nok for egen regning. Men virker det hvis du kører uden om den?
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Til top
kws Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kws Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 13:54
Hiver jeg kanalen ind i vlc. Så får jeg samme resultat. Det hele virkede i søndags men mandag var det galt.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 14:42
De er sikkert bare kodet Wink
 
Hvilke kanaler drejer det sig om, helt præcist ? og hvem er din fibernetudbyder ?
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Michael404 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael404 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 14:52
Hvad er hele ideen egentlig bag det, kanalerne kan vel trækkes over waoo.tv og viaplay  samt evt. HDD boks eller smart tv med hdd.  ?
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af Michael404 Michael404 skrev:

Hvad er hele ideen egentlig bag det, kanalerne kan vel trækkes over waoo.tv og viaplay  samt evt. HDD boks eller smart tv med hdd.  ?

Langt fra alle kanalerne kan ses via waoo.tv

Fordelen er jo hvis du har trukket netkabel, så du fri for at trække antennekabel og man slipper for at leje/købe deres boks(e) i dyre domme. 

Fx koster harddisk boksen 99 om måneden, hvis vi så tager udgangspunkt hos os herhjemme, så skulle vi af med 4x99 hvis vi alle skulle kunne optage ned. Eller købe hver boks til 2400 mener jeg den koster. Dette er ikke nødvendigt via lan. 

Ellers skal man trække helt nye antennekabler fra fiberboksen til en splitter og køre det via dvb-c tuneren.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 20:33
Alle kanaler er blevet lagt om i mandags. Incl. alle multirumskanalerne.

Det kan godt være, der samtidig er rodet med kodningen til iptv.
Til top
Kejserjorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kejserjorn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 20:48
Jeg har også problemer her, som minder lidt om trådstarters. Jeg kører med iptv fra Waoo (Energimidt), i Windows media center via dvblink. 

Flere af kanalerne kan ikke afspilles, og jeg får beskeden "Kopiering er forbudt". Det startede med nogle få kanaler, for en måneds tid siden tror jeg, men nu er det efterhånden mange som ikke kan afspilles... Jeg har netop geninstalleret hele computeren, for at se om det kunne hjælpe, men problemet er det samme.

Kan det være kryptering som de langt om længe har fået lagt på? De har jo truet med det længe...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu