recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit waoo driller!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit waoo driller!

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
diablo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diablo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 10:18
jeg skriver jo også at der er andre måder man kan få tv på sin htpc.
Men det vil så koste en del mere end det setup jeg har nu, hvor jeg bruger Shuttle XS35GTA som tv-server, som det ikke er muligt at udvide med tv-kort.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:23
Yep det er jo meget muligt... Men det er må man jo bare betale hvis man vil kunne se tv på den måde, som du gør nu. :) 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
diablo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diablo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 17:18
Slettet

Redigeret af diablo - 13-Januar-2013 kl. 22:33
Til top
martin_pedersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_pedersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 11:24
jeg syntes også det er træls at man ikke kan få signalet om uden at have en boks. og jeg har haft fat i Profiber ang. en dvb-c løsning, det kunne ikke lade sig gøre medmindre man har den store tv-pakke..

Det var ihvertfald det jeg havde fået af vide af support
Mvh. Martin
Til top
kws Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kws Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 11:54
Jeg har den store tv pakke med det er ikke alle kanaler fra pakken der er som dvb-c.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 21:09
Og her hos os i gammelt Profiber-land, kan man ikke få IPTV og DVB-C uden at betale dobbeltop. Vi har waoo3 Stor TV pakke og skulle så købe Canal Digital Family Mix til 354kr/md oven i (mange af de samme kanaler) hvis vi også vil kunne se DVB-C. Åndsvagt hvis du spørger mig.

Mig bekendt kan man andre steder (f.eks. Energi midt) for +70kr/md få de samme kanaler man har på IPTV som DVB-C, det er sgu mere fair.
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Aarhus, DK
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jubas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 17:43
Gammel Profiber aftale med Canal Digital, som ikke er udløbet endnu.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 18:48
Ved du hvornår den udløber og om der er planer om at tilbyde "alle TV" (dvb-c) ligesom Energi Midt?
Til top
Michael404 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael404 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 16:52
Kan det bekræftes at det er muligt at se ALLE kannalerne via DVB-C indgang i tv gennem Trefor? Da det for mig er god grund til at købe nyt tv.

Redigeret af Michael404 - 17-Januar-2013 kl. 16:52
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Til top
majland Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-November-2011
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér majland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 23:57
Oprindeligt skrevet af diablo diablo skrev:

jeg skriver jo også at der er andre måder man kan få tv på sin htpc.
Men det vil så koste en del mere end det setup jeg har nu, hvor jeg bruger Shuttle XS35GTA som tv-server, som det ikke er muligt at udvide med tv-kort.

Jeg har haft energimidt og waoo med dvb-c i godt et års tid. Har valgt at tage det sure med det søde og valgt den store programpakke bare for at kunne få nogle få kanaler som dvb-c til mediecenteret.

Jeg bruger pt mest en HDhomerun netværkstuner, og den håndterer nu fint 2 samtidige HD kanaler på 100mbit netværk. Den deles pt mellem en QNAP NAS (DVBlink software), Windows Mediecenter (som HDhomerun lader tro at den er DVB-T tuner) og lidt live fra min bærbare på hjemmekontoret. Har også hul igennem til en samsung tablet. Har overvejet om ikke der snart skal en tuner mere på ...

Jeg havde egenligt troet at IP tv'et var krypteret for ellers var jeg nok også gået den vej - men nu kan jeg jo så læse at jeg kommer for sent.

Min pointe er blot at din Shuttle fortsat kan være tv server med en/flere netværkstunere

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu