|
MitID på ny telefon (kørekort, el-biler og vaner). |
Besvar | Side <1234 12> |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ah ok, så det med krypteringen havde ikke noget at gøre med overførslen direkte fra telefon til telefon?
Så den måde vi gjorde det på var sådan set rigtigt nok. Fejlen var bare mest at vi forventede at MitID ville virker umiddelbart, på den nye telefon. Men eksempelvis Sydbank netbank app, burde vel virke umiddelbart(?) - bortset fra at Sydbank vist har haft problemer med det her i weekenden, hvilken kan være hvorfor det ikke virker på hverken den nye eller den gamle telefon. Sjovt nok virker det på min telefon. Men måske Sydbank ikke er helt færdig med at arbejde med det. Men det er (vel?) off topic.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ok - tak for hjælpen. Det virker nu.
|
|
Thorvald. |
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1657 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for link. Nu virker mit også! :-)
|
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nok derfor at MitID anbefaler at man har det på 2 enheder, F.eks en IPad også, så vil man kunne aktivere på den anden enhed.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ja måske. Fordi man kan jo ikke logge ind på mitid.dk uden MitId........ Hvilket måske er både smart og mindre smart (men hvordan skulle man ellers logge sikkert ind, uden f.eks. NemID, når det helt udgår). Men hvis bare man ved det, kan man jo forholde sig til det.
|
|
Thorvald. |
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk kørekort skal også oprettes igen på ny telefon
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Kørekort? På telefonen? Det har jeg aldrig hørt om før. Er man begyndt at lave elektroniske kørekort?
|
|
Thorvald. |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
I snart 2,5 år.
Redigeret af lunddal - 14-Marts-2023 kl. 10:41 |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Velkommen til 2020... |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, nu er det altså 2023... Men det er faktisk første gang jeg hører om "kørekort på telefonen". Men jeg har jo også et almindeligt kørekort, så hvordan skulle jeg vide det. Det er klart at dem der har taget kørekort de sidste par år nok ved det.
|
|
Thorvald. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har mange overraskelser i vente...... Netbank Mobilepay MinSundhed Sundhedskortet Klaus
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Sikkert - men det er jo ikke noget man hører om. Men - meget morsomt. Jeg kender udmærket Netbank, Mobilepay, sundhedsapp på mobilen (skridttæller osv.), men jeg har en svag anelse om at det ikke er det du tænker på her. Det et nok nærmere den hjemmeside man er på når man besvarer de ugentlige corona spørgsmål. Sundhedskortet?
Men nu er jeg heller ikke særligt app-fikseret hvad angår min mobil telefon. Jeg har ikke brug for en masse apps på mobilen. Sidder alligevel foran computeren en stor del af dagen og bruger (næsten) kun mobilen til tale, sms, lidt facebook/messenger, kamera og lidt andre småting, men jeg bruger generelt ikke mobil vildt meget.
|
|
Thorvald. |
|
Besvar | Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |