|
M&k x12 eller Earthquake Supernova MKVI-15 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
jeg er nu også ret sikker på der er mere wauw faktor på 2 supernova 15 mod 2 MK X12 når det handler om at går under de 20 - 22hz. Ellers ikke.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
||
En 15" enhed kan bare noget en 12" enhed ikke kan.
At du ikke blev overbevist da du hørte Supernova'en kan skyldes mange ting, men det skyldes ikke subwooferen.! |
|||
![]() |
|||
joachimp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
||
Har revel f208 højttaler så kommer ikke til at mangle nogen sub til stereo som sådan 😃 Syntes virkelig også jl audio ser lækre ud hvor købte du dine henne ? |
|||
![]() |
|||
joachimp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
||
Ja det er jeg heller ikke så meget i tvivl om selv, spørgsmålet er bare om 1 supernova er 2 x12 værd da jeg kan købe 2 af dem for 1 supernovas pris. |
|||
![]() |
|||
||
Arbejder du for hi-fi freaks ? Så du vil sige supernova også er god til musik ? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
||
jeg arbejder ikke for hverken Earthquake eller Hififreaks. Ja Supernova'en spiller fantastisk til både musik og film. Redigeret af strecker - 12-November-2016 kl. 15:38 |
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
||
joachimp >>> 2 stk MK X12 er helt sikkert bedre end en Supernova. 2 subs er altid at foretrække, da det giver bedre mulighed for at integrere dem i dit rum og opnå det bedste bastryk samtidig med at du har mulighed for at undgå de værste dibs i lydkurven.
|
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
||
INDLÆG SLETTET, FOR AT SKABE FRED
Redigeret af dr gonzo - 22-November-2016 kl. 20:10 |
|||
![]() |
|||
||
Kære Gonzo.
Jeg er ikke på lønningslisten hos Hififreaks. hva mine handler angår, så kan jeg ikke se hva det har med sagen at gøre.. |
|||
![]() |
|||
||
INDLÆG SLETTET, FOR AT SKABE FRED
Redigeret af dr gonzo - 22-November-2016 kl. 20:11 |
|||
![]() |
|||
||
Okay så er det måske lidt forvirrende det du skrev i et tidligere indlæg Det ville ha været fedt med 4 supernovaer i rummet derude da det trods alt var små 50kvm, men vi havde kun 2 stk til rådighed Du skriver "vi" som om du var en del af hifi freaks ? Men jeg må jo ud og hører de supernova igen og denne gang til musik også 🙂 |
|||
![]() |
|||
||
Lidt mystisk du ved så meget om mine aftaler og priser efter som vi to ikke kender hinanden. Ja jeg hjælper til når Daniel har brug for det, men kan stadig ikke se hva det har med trådstarters spørgsmål at gøre, om han skal vælge det ene eller andet. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |