|
M&k x12 eller Earthquake Supernova MKVI-15 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hjalp med at sætte op på messen, derfor "vi". Mit tilbud om en demo står stadig ved magt hvis du vil høre Supernova'er i et optimeret rum. Redigeret af strecker - 12-November-2016 kl. 16:40 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
INDLÆG SLETTET, FOR AT SKABE FRED
Redigeret af dr gonzo - 22-November-2016 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Redigeret af dr gonzo - 22-November-2016 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Spild af tid.
Redigeret af strecker - 26-November-2016 kl. 12:09 |
|
![]() |
|
Redigeret af dr gonzo - 22-November-2016 kl. 20:12 |
|
![]() |
|
Spild af tid.
Redigeret af strecker - 26-November-2016 kl. 12:09 |
|
![]() |
|
joachimp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Nu er denne tråd vist ved at falder over i en forkeret bane 😊
Tror jeg har forstået strecker kender dem fra hifi freaks, det har jeg det fint med så længe der bliver informeret om dette 😊 Strecker kunne godt være interesseret i at hører de Supernova hjemme hos dig når du har tid ? |
|
![]() |
|
joachimp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Strecker har du haft m&k x12 hjemme hos dig ?
|
|
![]() |
|
Jeg har hørt x12'eren flere steder men har ikke haft dem hjemme.
Har tidligere testet 350'eren herhjemme. Hva siger du til en søndagsdemo imorgen eftermiddag Joachim.? Redigeret af strecker - 12-November-2016 kl. 17:38 |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det kan vi sagtens aftale.
Jeg er hjemme fra job ved en 15:30 tiden. Smid mig en PB så kan vi aftale nærmere :) |
|
![]() |
|
Vil lige opdater tråden her, har været en tur forbi streckers drømmebio og fået mig en lytter 🤓 Hvilke setup som de fleste af os desværre kun kan drømme om 🙂
Og må sige de virkelig gør det godt de earthquake super Nova især til film wauuw, det er bass der kan mærkes og føles på. Har ikke hørt så sprød og hårdtslående bass før. Og stor tak til strecker for at give mig mulighed for at hører de super Nova 👍🏻 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |