|
Mobilt bredbånd i stedet for dårlig wired? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 628 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
100 - 200 Mbit/s
Mobilt bredbånd *** Skjul udbydere 3 10 - 20 Mbit/s Vis udbydere TDC 10 - 20 Mbit/s Vis udbydere Telia 100 - 200 Mbit/s Vis udbydere Telenor 100 - 200 Mbit/s |
|
![]() |
|
Branchekender ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 303 |
Jeg ville sætte routeren på knægtens værelse, hvis routeren viser fornuftig dækning i vindueskarmen. En Wifi-extender er noget fanden har skabt i vrede. Hvis routerens indbyggede Wifi ikke dækker, så kig på noget MESH udstyr. Der findes et hav af forskellige MESH løsninger, og alle kokkene anbefaler forskellige løsninger baseret på deres egne opskrifter. Jeg er den nærrige type, og jeg vil nok anbefale en billig løsning til dit brug: https://www.avxperten.dk/mesh-router/atria-mesh-startkit-strong-2-pack.asp Husk at routerens Wifi skal slås fra (i routerens opsætningsmenu), hvis du bruger MESH løsningen. Routerens indbyggede Wifi vil forstyrre MESH enhederne, hvis de benyttes på samme tid. Men hvis ovenstående er helt sort snak, så start med 4G routeren og se om mobilt bredbånd virker hos dig. I Dragør kan du gå ned til Dragør Lyd og Billede, og få hjælp til en Wifiløsning (mit bedste råd, hvis det der med Wifi er sort snak for dig). Redigeret af Branchekender - 29-April-2021 kl. 15:00 |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 628 |
50 / 10 Mbit/s Kobbernet (xDSL)
|
|
![]() |
|
Tak alle !
Super skarpt og hurtigt input
|
|
![]() |
|
Tjekditnet.dk
Min mobil med wifi slået fra med telenor siger Download 136,9 Upload 47,7 Min PC via routeren Download 20,7 Upload 17,5 Og jeg sidder lige ved siden af routeren lige nu Det er vist en no brainer hva? |
|
![]() |
|
mskp ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Måske skal du lige tænke over pris også. Hvis du udelukkende bruger mobilt bredbånd så kan du godt ende med at nå grænsen for forbrug på dit abonnement og så skal du betale for de ekstra MB som du bruger.
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
![]() |
|
Branchekender ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 303 |
Tag lige en test i aften mellem 20-22, og se om resultatet også holder der. Telenor har også mobilt bredbånd til 249 kroner. Redigeret af Branchekender - 29-April-2021 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
Min kones Telmore siger så til gengæld kun 6,5 og 2,0
Det virker da mega underligt? |
|
![]() |
|
Min er samsung S20 hendes en en iphone
|
|
![]() |
|
Det skal man kun, hvis man bruger ekstrem meget. Det er langt udover et normalt forbrug, hvis man bruger 1000 GB om måneden. |
|
![]() |
|
Oister
41,3 / 16,3 Anyway nu har jeg vist belemret jer alle nok ![]() |
|
![]() |
|
Thomas.T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 165 |
Tjek lige, for en sikkerheds skyld, din internethastighed via kabel fra router til PC. Husk at slukke for wifi på PCen. Det kunne jo være wifi der er droslet helt ned.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |