recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MODERN WARFARE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMODERN WARFARE 2

 Besvar Besvar Side  <1234 62>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 06:29
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Mit indtryk er også at spillet har fået et kæmpe ryk i den rigtige retning.

Jeg er i gang med campaign, da det er umuligt at spille online - lige nu kan jeg ikke engang connecte til Matchmaking serveren, det kunne jeg tidligere - men så strandede man bare på updating playlist, eller noget...
 
Utroligt at Infinityward intet har lært :)
 
Det er ellers gået i den modsatte retning med PC versionenTongue
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 12:14
Jeg er naaet halvvejs igennem SP og level 13-14 (tror jeg) i MP. Og jeg er ikke enig med Zulfo i at "spillet har fået et kæmpe ryk i den rigtige retning." Laes hvorfor:
 
Generelt er jeg skuffet over SP ift. COD4. Noget rodet historie, baner og kampe. Foerst halvvejs igennem spillet blev jeg imponeret over kampene og banen. Indtil da var det bare noget rod, og selvfoelgelig typisk COD-slagteri af en masse infanteri. Nothing new under the sun.
 
MP er blevet krydret med masser godt - og opvejer heldigvis den lidt ringe, halvhjertede SP:
 
Flere Perks (som skal aabnes op) og der er masser af dem (bl.a. Bling saa du kan have mere udstyr paa dit vaaben).
Killstreak bonus, hvor du selv vaelger hvad din beloening skal vaere.
70 levels.
Flere vaaben.
Mulighed for at kopiere modstanderens Class, naar man doer 3 gange i traek (man kan ogsaa vaelge andre ting som "bonus" i stedet for).
Man kan kaste med kniven og samle den op bagefter. Hurtigere skift af vaaben naar din Sidearm er en pistol.
Stoerre baner, gode sniper-steder, flere huse man kan gaa ind og kravle ovenpaa, som giver en ny dimension til spillet.
Foer release saa jeg ogsaa en video, hvor de viser en Server Connection fejl, hvor spillet bare pauser og fortsaetter paa en anden server - dette har jeg ikke proevet - er bare blevet smidt af. Haaber at det virker nu, for det vil vaere en fed feature.
 
Det gik ikke fremragende for mig i MP (har ikke spillet FPS siden Killzone2), lidt flere Deaths end Kills - men det er maaske ikke overraskende naar man spiller mod folk med 10 gange ens eget level ognaar man ikke kender banerne eller vaabnene.
 
Jeg er ikke i tvivl om, at der vil gaa rigtig mange hyggelige og frustrerende timer online!
 
All in all var release til PS3 noget lort ift. COD4. Trophies fungerede ikke. MP gik ned stort set hele dagen i gaar (og jeg havde fri)Angry. Men salgstallene var vist gode...Tongue
 

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 12:19
Mht. MP-problemer i gaar, skyldes de vist at 300.000 (eller for mange i hvert fald) ville online samtidigt, og det gik ikke. IW sagde det var PSNs skyld, hvilket jo maa vaere loegn, da PSN fint klarede det foer med COD4 og andre spil.
Jeg har dog ikke laest dette officielt, men paa PSU.
 
Jeg har ogsaa laest et par taaber, der mener, at det grafisk er flottere end KZ2 men det er MILES AWAY fra at vaere lige saa flot.

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 13:07
Når jeg skriver at det har fået et kæmpe ryk i den rigtige retning, så er det "teknisk".

Grafisk synes jeg der er sket rigtig meget, men det kan også bare være det er mig....

Og jeg har prøvet at connection til hosten blev lost, og spillet pauser - og efter noget tid overtager en anden host...

Det går dog langt fra så hurtigt som de viste i deres tidligere videoklip :)


Redigeret af zulfo - 12-November-2009 kl. 13:08
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 14:07
Jeg er ret overbevist om, at det bare er dig :) Saa laenge du ikke menere, at det er bedre end KZ2 for saa vil jeg serioest anbefale dig at besoege Synoptik! Geek
 
Det lyder dog godt mht. connection lost. Jeg regner med at jeg er paa i aften, selvom jeg foeler mig lidt sloej (haaber, at det bare er pga. kedelig dag paa arbejde).
 
BTW, jeg saa en paa PSU, der fik 30 Kills 0 Deaths i Free for All. Ret vildt. Min bedste streak er vidst 5-7 stykker.

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 14:47
Hov hov, mit syn fejler skam ikke noget - bort set fra at jeg er næsten blind på højre øje Tongue

Jeg siger ikke at det er pænere end KZ2, det er et meget anderledes indtryk, men grafisk er det da noget pænere end MW(1)...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 17:12
Det må skyldes at det kører i en højere oplysning. Anyway, jeg kan ikke se de store grafiske forbedringer.

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 08:10
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det må skyldes at det kører i en højere oplysning. Anyway, jeg kan ikke se de store grafiske forbedringer.


Så er det måske DIG der skal besøge en optiker?

Eller også er det fordi jeg lige har skiftet til et andet tv? Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 09:23

Naa ja, du har faaet V10'eren! Glad? Jeg skifter nok min pz85 til naeste aar - til nye modeller, der forhaabentlig ikke lider af retention og forhaabentlig ikke larmer meget.

Back to MW2. Nu gaar det allerede bedre i MP, selvom jeg kun har spillet ca. 4 timer. Selvom jeg har en 60 flerre deaths end kills. I et spil blev jeg draebt 7 gange fordi jeg ikke skjulte mig godt nok mens jeg skulle snakke i tlf.Dead

Jeg kan fortaelle, at det er rigtigt sjovt, at faa en helikopter til at nakke modstanderen. Jeg har dog endnu ikke proevet at sidde i en helikopter med en minigun - det kraever vist en 15 killstreak. Plus at du skal aabne op for den mulighed foerst ved at naa en vis level.
 
En ting, jeg glemte paa min liste over fede tiltag i MP er Last Stand. Nu har man mulighed for at kravle rundt, samt bruge sit primaere vaaben. Jeg var ikke klar over, at man nu kan overleve en Last Stand, hvis man holder sig i live laenge nok. Jeg havde en duel, jeg skoed ham, han mig, men jeg fik en Last Stand. Laa der og ventede, og regnede med at jeg doer snart (som i 1'eren), som kom samme mand mod mig i det oejeblik jeg rejste mig op og der stod Survived Last Stand. Pga. den overraskelse naaede jeg desvaerre ikke at nakke ham (naaede at taenke "WOW Fedt" og fik et par kugler i maven).
 
Mht. Connection Lost, saa gendanner den spillet paa 10 sek. hos mig. Proevede det et par gange i gaar. Thumbs up for det!
 
 


Redigeret af amorbavian - 13-November-2009 kl. 09:26

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 17:18
WOW! Dette må være årets KILL indtil videre:
 

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2009 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Naa ja, du har faaet V10'eren! Glad? Jeg skifter nok min pz85 til naeste aar - til nye modeller, der forhaabentlig ikke lider af retention og forhaabentlig ikke larmer meget. 

 
Meget glad! Det er en super skærm, og jeg har ikke set skyggen af retention - du skal se skærmen sat op med THX profilen. Out of the box giver den et kanont billede :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2009 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

WOW! Dette må være årets KILL indtil videre:
 
Imponerende Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 62>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu