recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MODERN WARFARE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMODERN WARFARE 2

 Besvar Besvar Side  <12345 62>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2010 kl. 20:54
Er der nogen der ved hvordan man kan se hvem der er host for det spil man er igang med ???
Jeg fik en besked fra en spiller der skrev at jeg var en dårlig host????
ps Online id ufo-viking

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2010 kl. 09:24
Det lyder som et fedt tiltag, at man kan spille UDEN killstreaks. Håber, at det er noget, der fremover kommer som standard.

BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af Mathias Bøgh Mathias Bøgh skrev:

Kan ikke rigtigt finde ud af om jeg skal have disse baner. Blev lidt skuffet over den sidste map pack. De bedste baner deri, var desværre dem jeg kendte fra MW1.

Men er dog begyndt at spille MW2 en del igen, og er sku skide glad for de to nye modes der er lavet i den nyeste opdatering. Det drejer sig om Barebones Pro, som er en blanding mellem Free for All og Team Deathmatch, og Barebones Objectives Pro med en blanding mellem de fleste objective modes. Men alle killstreaks er anulleret! Var blevet godt træt af COD's killstreaks, fordi det opfordrede til camping, nuke boosting, one man army med noobtube osv. Men her drejer det hele sig om ens kunnen med våbnet og om objective, hvilket er en utrolig frihedTongue 
For mig drejer det sig bare om at jeg ikke skal blive træt af at spille de samme baner hele tiden...
derfor vil jeg nok altid købe nye baner...men jeg spiller heller ikke andre spil end call of duty....
 
Da vi spillede sammen forleden dag var det også en positiv overraskelse for mig at spille
Barebones...dejligt man ikke skal ud og jæge folk der gemmer sig for at snyde sig til nukesBig smile
Har spillet Barebones en del idag,og det er helt klar noget jeg vil spille en del af i fremtiden
ps Online id ufo-viking

Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af minusop minusop skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Du ku altid naegte modtagelse jo.

Ej, det er da ikke fair overfor bix'en ... Køber er jo klar over, at der er en chance for at blive snuppet. Hvis tilpas mange bare "nægter modtagelse" ender det jo nok med, at de slet ikke gider sende til Danmark...

Næh - bid i det sure æble istedet Wink

Edit : Køber _burde_ være klar over risikoen for told....

Jeg synes heller ikke jeg kunne tillade mig det. Og ja, jeg var klar over risikoen men har aldrig prøvet det før, og har købt en del derfra. Men shoto er ligeså billigt efterhånden
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det er det bestemt - ogsaa til flere gennemspilninger, hvis man har tid til det!

Det lyder godt! Så gør det ikke så meget det blev lidt dyrt :)
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Du ku altid naegte modtagelse jo.

Ej, det er da ikke fair overfor bix'en ... Køber er jo klar over, at der er en chance for at blive snuppet. Hvis tilpas mange bare "nægter modtagelse" ender det jo nok med, at de slet ikke gider sende til Danmark...

Næh - bid i det sure æble istedet Wink

Edit : Køber _burde_ være klar over risikoen for told....


Redigeret af minusop - 09-Juli-2010 kl. 15:11
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 14:57
Det er det bestemt - ogsaa til flere gennemspilninger, hvis man har tid til det!

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 14:04
Ja, men synes det er for besværligt, og min moral er nok heller ikke helt til det. Jeg troede faktisk heller ikke der kom told på noget under 150 kr., men skulle bare ha' købt fra shopto.net. Og det vil være der jeg handler fremover. Men håber det er et godt spil der er pengene værd! :)
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 14:02
Du ku altid naegte modtagelse jo.

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 13:58
Uff.. Bestilte lige Uncharted 2, og så kom der en seddel fra postdanmark at den var fanget i tolden.. Satans.. Men nu har jeg hentet det og skal games i weekenden, men jeg er nok færdig med at handle hos thehut. Selvom det er første gang det sker, så er det for dyrt når det så endelig sker..

- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 21:25
Jeg har slet ikke lagt mærke til der er kommet nye game modes! De skal da helt klart prøves imorgen, hvor jeg har fri fra arbejdet (visdomstænder fjernet)
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 20:50
Kan ikke rigtigt finde ud af om jeg skal have disse baner. Blev lidt skuffet over den sidste map pack. De bedste baner deri, var desværre dem jeg kendte fra MW1.

Men er dog begyndt at spille MW2 en del igen, og er sku skide glad for de to nye modes der er lavet i den nyeste opdatering. Det drejer sig om Barebones Pro, som er en blanding mellem Free for All og Team Deathmatch, og Barebones Objectives Pro med en blanding mellem de fleste objective modes. Men alle killstreaks er anulleret! Var blevet godt træt af COD's killstreaks, fordi det opfordrede til camping, nuke boosting, one man army med noobtube osv. Men her drejer det hele sig om ens kunnen med våbnet og om objective, hvilket er en utrolig frihedTongue 


Redigeret af Mathias Bøgh - 08-Juli-2010 kl. 20:50
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 62>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu