recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MODERN WARFARE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMODERN WARFARE 2

 Besvar Besvar Side  123 62>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: MODERN WARFARE 2
    Sendt: 10-November-2009 kl. 14:57
Hurtig hjaelp soeges.
 
Hvem ved hvor spillet billigst kan hentes i dag? Man kan aabenbart ikke vaelge Collect@Store hos Elgiganten.
 
Jeg kvajede mig i gaar da jeg ville forudbestille det hos Gamestop og tog en ekskluderet titel med, men jeg VIL meget gerne have spillet i dag.
 
Brug herefter gerne traaden til generel snak om MW2.

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 22:29
UHA det er godt...Ved ikke rigtigt hvad der fik mig til at slukke...nå ja, man skal også sove.
 
Første indtryk for single player er at det er noget sværere, selvom jeg spiller regular. Døde ikke nær så mange gange i COD4. Så de sataner rammer meget bedre.
 
Online er en vild fornøjelse, men det er jo ikke den store overraskelse. Det hele er blevet mere kompleks, flere våben, klasser, perks, og andre nye tiltag som gør det hele sjovere.
Det gik meget godt i mine første 3-4 deathmatch, så det har jeg nydt mere end single player delen.
 
Hvis der er andre, der ikke har mig på vennelisten, tilføj gerne: AmorBavian
 
@Steffen
 
Det er ærgeligt du ikke er med på vognen, men kan godt forstå det når der er meget andet at spille.Big smile
 
 

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 22:57
http://ps3.ign.com/articles/104/1043552p1.html
Ikke overraskende en god anmeldelse. Læs om alle de nye, spændende tiltag. Bl.a. 25 killstreak, der giver dig en NUKE! Jeg tror ikke, at det kommer til at lykkes for mig. Mener mit højeste i sidste spil var 14-15.

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 23:04
Jeg glemte lige det underligste. Mine trophies ser ikke ud til at blive registreret. Jeg ser nu, at andre har samme problem. Hvis I finder nogle svar på det, please giv et link!

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 23:42
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

UHA det er godt...Ved ikke rigtigt hvad der fik mig til at slukke...nå ja, man skal også sove.
 
Første indtryk for single player er at det er noget sværere, selvom jeg spiller regular. Døde ikke nær så mange gange i COD4. Så de sataner rammer meget bedre.
 
Online er en vild fornøjelse, men det er jo ikke den store overraskelse. Det hele er blevet mere kompleks, flere våben, klasser, perks, og andre nye tiltag som gør det hele sjovere.
Det gik meget godt i mine første 3-4 deathmatch, så det har jeg nydt mere end single player delen.
 
Hvis der er andre, der ikke har mig på vennelisten, tilføj gerne: AmorBavian
 
@Steffen
 
Det er ærgeligt du ikke er med på vognen, men kan godt forstå det når der er meget andet at spille.Big smile
 
 
Ærlig talt er der ikke meget der hiver i mig. COD er blevet ligesom Fifa og alle de andre spil, der udkommer én gang i året med nogle nye ting. Det er måske lidt groft sagt om MW serien, men jeg føler ikke selv lige pt. at det er noget der lokkerTongue men sådan er vi jo alle forskellige.
 
Heldigvis har jeg Borderlands jeg er igang med for anden gang, Dragon Age er blevet sendt fra New York også kommer God of War HD i slutningen af måneden. Desuden står Ratchet and Clank Future også på listen til jul, og når vi så når 2010 vælter det jo igen ind med spil som Heavy Rain, MAG, GOW3 og senere FF og GT5Tongue 
 
Det kan være at jeg måske køber COD:MW2 til efteråret 2010 hahaBig smile eller hov.. der kommer ModNation Racers sikkert og måske Resistance 3.. Puha.. Playstation 3 ejere har en god tid i møde..
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 23:43
Forresten, er det bare mig, eller er dette spil-forum super sløvt når det gælder spil? Det eneste folk egentlig skriver om, er deres problemer med diverse ting o_o
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 23:50
Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 05:45
LOLLOLLOL

Brings back memories...Wink
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370












Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Forresten, er det bare mig, eller er dette spil-forum super sløvt når det gælder spil? Det eneste folk egentlig skriver om, er deres problemer med diverse ting o_o
 
Enig. Jeg savner lidt, at folk skriver deres oplevelser, tips og tricks, arrangerer online spil. Som du siger, det er jo ikke fordi vi mangler brugere med spilkonsoller. Der bliver skrevet flittigt herinde..
 
P.S. Jeg glæder mig til den 3'er!LOL

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 21:52

Mit indtryk er også at spillet har fået et kæmpe ryk i den rigtige retning.

Jeg er i gang med campaign, da det er umuligt at spille online - lige nu kan jeg ikke engang connecte til Matchmaking serveren, det kunne jeg tidligere - men så strandede man bare på updating playlist, eller noget...
 
Utroligt at Infinityward intet har lært :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2009 kl. 23:18
YAY!
 
Det lykkedes mig lige at få nogle timer i multiplayer!
 
Jeg sutter stadig :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2009 kl. 00:17
Vil virkelig gerne ha' spillet men har ikke råd for tiden Disapprove
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 62>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu